Opgezwollen/ verdikking rond wond keizersnee

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Momo82, 24 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momo82

Momo82 Actief lid

13 jun 2012
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    12 dagen geleden heb ik een keizersnee gehad. Het herstel gaat heel voorspoedig, maar sinds vandaag voel ik wat verdikking rond de zijkanten van mijn wond. Iemand anders ervaring mee?
    Het doet helemaal geen pijn, kan er ook gewoon aan voelen en op drukken. Heb vandaag wel een wat drukke dag gehad.. Maar heb geen pijn, ben ook al van de paracetamol af.
    Mocht het morgen nou erger zijn bel ik waarschijnlijk de verloskundige wel even, maar wilde vanavond even hier vragen of anderen er ervaring mee hebben. Hopelijk voor mijn eigen gerustheid!

2. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Ik heb vandaag precies ook 2 weken geleden een keizersnede gehad, en ook hier is de boel nog gezwollen en dik. Ik kreeg te horen dat het normaal is zolang t geen Pijn doet, kloppend gevoel in komt.
    Het zijn 3 lagen die gehecht zijn.

3. Bam

Bam Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.032
    0
    36
    Midden Nederland
    Hier heb ik ook een verdikking rond het litteken. Voor mij is de keizersnee nu 11 dagen geleden. "Blij" om te lezen dat jullie het ook hebben. Het zal allemaal wel normaal zijn dus, maar merk dat ik me snel zorgen maak of alles wel goed heelt. Eigenlijk mag ik niet klagen denk ik. Heb er nog best wel last van hoor, alleen de wond geneest netjes geloof ik.

Als je het zelf niet vertrouwd natuurlijk gewoon even iemand bellen.

4. 23Eline

23Eline Actief lid

21 nov 2010
    163
    0
    0
    Dat kan wel kloppen hoor. Vooral als je een wat drukkere dag hebt gehad. Als het echt zeer gaat doen of irriteren, dan kun je het altijd even na laten kijken door de huisarts

Deel Deze Pagina