Sinds vorige week als ik de link van moneymiljonair en euroclix aanklik dan krijg ik geen extra pagina maar dan verandert mijn huidige pagina en die van de link, super irritant vind ik dat want dan moet ik steeds hotmail opnieuw openen. Heeft iedereen dit of ligt het aan mij.
Er zijn heeeeeeeeel veel mensen die het hebben. Emails van Ladymail zijn helemaal niet meer te openen via hotmail en andere spaarprogramma's doen inderdaad ook niet meer wat ze moeten doen.. Moet je eens kijken op het Ladymail forum, zijn talloze topics over
Hier werkt ladymail en moneymiljonair nog prima ( maar bedenk me nu dat ik het niet via hotmail doe,misschien dat dat het probleem is )
Het ligt inderdaad aan hotmail. Mensen met gmail of een ander programma hebben nergens last van. Ik zeg; Gmail account aanmaken en bij je opties instellen dat je mail wordt doorgestuurd naar dat adres
hier hetzelfde probleem, echt zwaar irritant! zelfs zo irritant dat ik er aan denk om het allemaal op te gaan zeggen als dit zo blijft! weet iemand toevallig of je dit bij instellingen oid kan wijzigen?
Ik doe ook mee met dat soort dingen en ook via Hotmail maar ik heb echt nergens last van. Elke 'klik' opent in een nieuw tabblad. Misschien moet je eens kijken bij je instellingen, daar kan je vaak aangeven waar het 'nieuwe' venster in geopend moet worden. Ik werk trouwens met Google Chrome, misschien ligt het daar wel aan.
Ik zat er gisteren al over na te denken een topic over te openen! Dit is echt zooooo irritant!!!! Als het zo blijft dan zeg ik de boel ook op. Me hele mail gebeuren wordt zo traag op deze manier! Het gekke is dat mijn man dus nergens last van heeft! Ik heb het overigens sinds afgelopen weekend.
Ik heb het ook niet bij alle mails. Vandaag had ik er 1 die sprong eerst over naar een andere site en nadat die geladen was weer terug op hotmail. Heb ook zitten denken om er maar mee te stoppen maar vind het wel lekker dat je zo kan sparen al duurt het wel lang.
je kunt via instellingen kiezen of je een link in een nieuw venster geopend wilt hebben als dat verandert is er niks meer aan de hand
Je moet bij je browser instellingen kijken. welke gebruik je, Internet Explorer, Mozilla of Google Chrome??? Of een andere?
Het ligt niet aan de instellingen. Zou wel een beetje vreemd zijn als bij duizenden mensen de instellingen zomaar per ongeluk ineens veranderd zouden zijn
Ik bekijk sowieso alle mails via windows live mail, dus nergens last van, maar probeer eens CTRL ingedrukt te houden en dan op de link te klikken. Als het goed is opent er een menuutje of je de link in een nieuw tabblad of nieuwe window wil openen. Zo open ik altijd links.
Klop het snel af maar hier helemaal nergens last van alles opent keurig in een nieuw venster via hotmail.
thanx! dat werkt! ik had ook al geprobeert met rechts klikken en dan 'openen in nieuw venster', maar dan opent die een nieuw venster EN verandert de eigen pagina, daar heb je dus ook niks aan. maar ctrl werkt!