Waarom denkt iedereen altijd dat ik niet veranderen wil.. Ik loop hier al 1,5 jaar mee rond maar het gaat gewoon niet..Al zoveel geprobeerd.
Vica dankje zo is het. Maar wij zijn gewoon niet de typen voor romantisch eten ofzo.. man ziet me aankomen. Is gewoon aan het werk s avonds, thuis.
Gonnie, waarom reageer je zo fel iedereen probeert met je mee te denken maar als je zo reageert heeft het geen zin... En wees heel blij dat je man zo liefdevol is en zoveel van je houd.. moet zeggen heb respect voor je man.. dat hij zeg maar bereid is zijn behoeftes op zij te zetten omdat jij het niet kan..
Ik vind het heel moeilijk... Seks en liefde zijn voor mij 2 afzonderlijke dingen. Ik hou van mijn man en wil graag met hem samen zijn. Met hem knuffelen en dat soort dingen, maar voor seks moet ik echt zin maken. Het is allemaal zo vertrouwd en eigen...zo NIET spannend Het is zelfs zo erg dat als hij mij met de hand bevredigt ik me daar echt op moet concentreren anders gebeurt er niks. Terwijl als ik in een discotheek een onwijs lekker ding zie er al vanalles begint te tintelen enzo. Niet dat ik nou een ander zou willen hoor...absoluut niet! Maar ik mis toch echt die spanning Van alles heb ik al geprobeerd maar het is te gewoontjes, te normaal geworden.
Sorry meiden ik vindt het heel fijn dat jullie meedenken echt. Maar in meerdere topics van mij wordt meteen gezegd dat ik niet veranderen wil en nooit positief denk enzo, oa Pnirmal dus, dat is niet fijn. Deze topic staat toch weer op zichzelf. Het spijt me voor de anderen.
Dankjewel, ik heb ook heel veel respect voorhem. Maar dat maakt het des te pijnlijker voor mij en zou het graag anders zien..
Ok ja dat maakt het allemaal wel heel moeilijk... Ik ben het wel met Pnirmal eens dat mannen (zowiezo partners) vaak weglopen als ze hun behoeftes niet kwijt kunnen. Maar dat betekend niet dat als een man een paar maanden geen sex krijgt hij dit bij een ander gaat zoeken. Sommige mannen kunnen echt heel lang hun behoeftes opzij zetten voor de liefde zeg maar. Maar naar mijn mening kan niemand dat eindeloos. Maar goed.. dat zegt dus niks over jouw man specifiek.
klinkt misschien heel stom maar een sex therapeute? is dat niet wat? dat je tips krijgt over wat misschien fijn voor jou zou kunnen zijn en waar je misschien dingen ontdekt waardoor je wel zin krijgt?
Ik zou ook geen ander willen hoor, Maar als iemand anders mij zonder iets te doen seksueel kan opwinden(mentaal uiteraard) en mijn man doet zn stinkende best en ik word er niet warm van....Dan klopt er iets niet. Dan mist er iets... ik noem meerdere punten: - vermoeid na een dag lag relkabouterhandhaven - alles is te vertrouwd geworden - na de zwangerschap een abbo genomen op inlegkruisjes dus ergens spontaan de bosjes induiken is ook maar opwinden totdattie over mn slipje zou aaien dan denk ik weer...ohja..inlegkruisje BAH! weg zin - Bang dat de kleine man ons hoort of binnenkomt Kan nog wel meer dingen verzinnen zo hoor
Haha wat is er mis met inlegkruisjes heb nooit zonder gedragen, die ziet mn man niet eens. Maar ja een dreumes wordt je wel moe van.. En je hebt gelijk. Maar ik heb het dan gelukkig ook niet van andere mannen!!
Ik denk wel dat dat nog 1 van de weinige opties zou zijn die echt zouden kunnen slagen. Zoals ik het nu lees zit er heel veel tegen om het zelf op te lossen. Man werkt savonds thuis, kleine is sochtends vroeg wakker natuurlijk enz.. Ik zou zeker sextherapie proberen te overwegen.
gonnie, ik heb meerdere topics van je gelezen en ik denk dat het echt eens tijd wordt om hulp te gaan zoeken. Hoe hard het ook klinkt. Je zit op meerder punten vast, gaat nooit uit, durft niks te ondernemen... Dit gaat je opbreken joh... Neem die stap en zoek hulp!
Dat bedoel ik dus, daar gaat het nu toch niet om.. Ik voel me verder prima, waarom de andere dingen erbij halen.. Lief van je hoor maar laat maar..
Gonnie. Het spijt mij als het voor jou zo overkomt. Ik bedoel er echt niks mee. Er zitten goede tips tussen,. Een sextherapie zou ook voor mij een stap te groot zijn. En dat je hier je verhaal doet zegt wel iets dat je wilt veranderen. Je moet wel eerst eens je zelf gaan respecteren en niet alles voor een ander goed willen doen je moet ook eens goed luisteren wat Gonnie wilt. En door de andere topics krijg ik gewoon het gevoel dat je niet lekker in je vel zit je probeert van alles maar meis leg jij de lat voor je zelf niet te hoog. Maak je de spanningen niet te hoog voor je zelf probeer daar dan eerst eens achter te komen en woord gelukkig. En het is alleen maar positief dat je voor de rest een redelijk geduldige man hebt dat zijn de goede hou die vast maar hou ook je zelf vast verlies je niet in de dingen die niet haal baar zijn voor jou. Denk gewoon goed na met wat je met dit topic wilt en kijk dan verder. Heel veel succes en hoop dat het ooit goed komt voor je.