Intimiteit zonder vlinders??

Discussie in 'De lounge' gestart door Mayon, 21 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mayon

Mayon Niet meer actief

Dankje Pnirmal, dat is echt aardig van je.

Ik ben altijd zo geweest dus het is niet dat ik neit lekker in mn vel zit ofzo hoor..

2. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    gonnie, het is het totaalplaatje wat je maakt zoals je bent, op allerlei vlakken.

Succes meid.... (ik bedoel het niet kwaad, maar ik trek me terug...)

3. Mayon

Mayon Niet meer actief

Dat begrijp ik wel. Ik vatte het ook niet zo op. Maar wat heb ik eraan.. Ik ben mezelf wel..

4. Mayon

Mayon Niet meer actief

In een topic worden trouwens vaak de negatieve dingen naar voren gehaald he omdat het evn niet meer lukt ofzo. Verder gaan de dagen gewoon door maar dat zet je niet op het forum. Dus ben best normaal verder ;)

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ben t niet vaak met prnmal eens en heb je andere topics niet gelezen maar snap wel wat ze bedoelt. Zo kom je niet verder en loop je alleen maar vast.
    Niemand kan die dingen veranderen,behalve jij:) dat iedereen dit zegt is geen aanval,hoewel t wel zo over kan komen.
    Ik krijg t idee dat jij jezelf altijd weg hebt gecijferd voor anderen. Je mag ook voor jezelf opkomen zonder een ander (je man?) te kwetsen.
    Maar jij bent de enige die je gevoelens/gedachten kan veranderen. (Evt met hulp)
    Succes!

6. Mayon

Mayon Niet meer actief

Ja daar heb je wel gelijk in maar is mijn karakter. Dat kun je toch niet veranderen? Jij zei net ook iets wat je nooit zou doen, dat verander je ook niet zomaar.. En ik weet gewoon niet hoe het moet, wát moet er veranderen..

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Niet zomaar,maar als ik vastloop in mn relatie wil ik dat wel proberen,hoe dan ook. Karakter wordt ook gevormd door alles wat je meemaakt. Dat betekend niet dat je niet kan veranderen...je moet wel willen.
    Therapie kan wel helpen om uit te vinden wat je moet veranderen. Maar ook dat moet je willen.
    Ik wens je succes met alles! :)

8. fafje

fafje Niet meer actief

als ik geen zin heb, kan ik het eigenlijk heel snel omzetten naar wel zin...

wannee rik me realiseer dat ik eigenlijk geen zin heb of moe ben...denk ik gelijk aan iets, waardoor ik zin heb...dus ehct alleen amar aan sex dneken wnat als ik aan die kleine ga dneken krijg ik ook een slappe :p

9. fafje

fafje Niet meer actief

oh sorry lees nu pas het topic door...

succes Gonnie, komt wel weer goed...maar daar moet je met de tijd wel zelf iets aan doen (of samen) en alleen wanneer je er aan toe bent

10. hekate

hekate Actief lid

3 jun 2011
    103
    0
    0
    gastouder
    groningen
    nou meid.. ik kan helemaal met je meepraten.. heb hetzelfde probleem als jij en ja gemiddeld hier ook 1 keer in de maand sex.. terwijl mijn vriend wel een oversexte hengst lijkt whahahaha
    we kunnen er wel over praten.. heb er ook veel om moeten janken maar ik krijg het niet voor elkaar om meer sex met hem te hebben.. Dit probleem had ik niet alleen met hem maar ook met anderen.. ben ook erg lang vrijgezel geweest en heb de sex echt niet gemist.. ik vond het heerlijk.... (wat een rust)
    mijn vriend probeert het te snappen maar hij zegt dat hij dit nog niet eerder had meegemaakt.. we doen ons best maar het is wel een donderwolk in onze relatie.. ik durf vaak niet eens te knuffelen en zoenen omdat ik bang ben dat ik iets activeer.. eigenlijk te ziek voor woorden:(

ik ben hier net nieuw op dit forum en heb geloof ik verder nog niks van je gelezen. maar uit een verhaal dacht ik te lezen dat jij jezelf wegcijfert voor anderen.. dat probleem heb ik ook..
    Heb vaak de angst dat anderen mij niet leuk vinden en dat mensen boos ofzo worden als ik een keer nee zeg.. ik sta altijd voor iedereen klaar en kom nog nauwelijks aan mezelf toe.. op den duur breekt het me op en word ik echt depri. dan probeer ik ff wat "harder"naar de buitenwereld te worden maar dit hou ik helaas niet vol.. heb eens een keer een soort van beroepskeuze test gedaan (heet nu anders) en daaruit bleek dat ik te sociaal ben .. en daarna werd mij geadviseerd om een assertiviteitstraining te doen.. het leuke is dat ik wel weet hoe ik alles moet doen.. kan ook anderen erg goed helpen met woorden, maar de uitwerking voor mezelf is minimaal..
    heel mijn leven gaat met pieken en diepe dalen.. eerst denk ik de hele wereld aan te kunnen en dan stort mijn wereldje weer in.. op de 1 of andere manier lukt het me om het hier in huis (huishouding en opvoeding) wel stabiel is..

beetje off topic laatste stuk :p

mijn vriend had het ook al over sextherapie.. zit er wel over na te denken.. maar ik weet het nog niet..

even een positief einde.. mijn vriend en ik kunnen wel goed lachen en huilen met elkaar.. we kunnen de dikste lol hebben .. hebben weinig schaamte wat ik geweldig vind.. kunnen goed met elkaar praten.. (heeft ff geduurd :)

mocht je vragen hebben kun je mij ook een pb sturen als je dat prettiger vind..

11. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Meid, ik ken het ook wel. En moet eerlijk zeggen dat 1 x per maand met bekend klinkt, al probeer ik hier wel iets in te veranderen.

Bij mij speelt heel erg dat ik idd met van alles aan mijn hoofd naar bed ga. Ik merk gewoon dat bijvoorbeeld als mijn man een hele dag veel meehelpt in huis zodat alles geregeld en schoon is, ik veel beter kan ontspannen en opener sta voor sex. En mijn man is ook heeeel lief en gaat ook echt niet direct buiten de deur van alles halen, daar ben ik echt van overtuigd.

Wat bij ons ook gegarandeerd feest is, is als we naar een feest oid zijn geweest en we allebei iets gedronken hebben. (voor iedereen die ons nu slechte ouders vindt, er is dan wel een nuchtere oppas in huis hoor... voordat die discussie weer oplaait). Ik zal er echt niet expres voor gaan drinken, maar zorg wel dat als we weg gaan ik mijn leukste ondergoed aan heb.

12. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    nou sorry maar als jij almedelijden met je man hebt? wat moet hij dan niet van zichzelf denken..
    jij kan wel zeggen tegen pnirmal hij is zo niet, maar wat weet jij daar nou van? mischien gaat hij het idd wel ergens anders lopen zoeken..
    sorry ik wil je helemaal niet aanvallen ofzo maar je denkt nu overal zo negatief over, en op alles zeg je ne dank je.. dat geeft al aan dat je het niet eens de kans geeft om het te proberen..
    aan een relatie hoor je gewoon te blijven werken, zorg dat je je weer sexy voelt meissie..
    vragg of hij je wat meer complimentjes geeft desnoods.. en ja mannen zijn nou eenmaal billen of borsten mannen, dus natuurlijk grijpen ze meteen daarheen..

ik herken het helemaal niet trouwens het niet zin hebben, ik ben nu 40.6 weken zwanger en nog steeds doen we het zo`n 3x per dag haha mischien vind ik het daarom zo gek..???

maar echt jij oet er aan werken en jij moet zorgen dat je dat medelijden gevoel kwijtraakt..

13. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Kijken jullie wel eens naar een 'filmpje' . En dan bedoel ik natuurlijk niet Bambi :D

Ik vind dat wel opwindend.

Succes!

14. Leliana

Leliana Niet meer actief

:$:$:$:$
    Wow.. waar haal jij in hemelsnaam de energie vandaan?? :D
    respect hoor..

@ts
    Ik begrijp je volledig hoor meid!
    Het geen sex hebben wil niet gelijk zeggen dat jij en je vriend uit elkaar zijn gegroeid .. jou prioriteiten liggen gewoon op dit moment ergens anders.. althans, dat is wat ik denk! ;)

Mijn ervaring is dat mannen de dag het best (lekkerst?) kunnen verwerken door intiem te zijn! Ze gebruiken vrijen als een uitlaatklep. Wij vrouwen zijn veel emotioneler, we denken te veel! En dit kan dus (helaas) in de weg gaan zitten!

Je leven is in korte tijd enorm veranderd. Je hoofd zit overvol van de dag..en van de dingen die nog moeten gebeuren! Daar wordt je goed moe van .. het enige wat je dan eigenlijk het liefste wilt is je ogen sluiten en gaan slapen!

Het klopt dat sommige vrouwen daar gewoon maar tijd voor vrij maken maar dit kan echt niet iedereen.

Als mijn kinderen op bed liggen wil ik de 2 á 3 uurtjes die ik nog wakker ben lekker aan mezelf besteden en niet wéér aan iemand die aandacht nodig heeft! Ja zeg, wanneer ben ik dan eens aan de beurt? :(
    Overdag ben ik er voor mijn kids en het huishouden en dan word er 's avonds van mij verwacht om ook nog eens een stoeipoes te zijn??
    Dacht het niet ... :p
    Dat kan ik gewoon niet.
    Ik heb gewoon echt Leliana-tijd nodig anders trek ik het niet!

Sex heeft bij mij dus ook totaal geen prioriteit, heel jammer voor mijn vriend hoor maar hij begrijpt het wel! De basis is verder goed dus dit zal niet in de weg komen van onze relatie...

Zo nu en dan gaan mijn kids een dagje met opa en oma mee en dan hebben vriendlief en ik weer alle tijd en energie voor elkaar .. dus als ik je een tip mee mag geven ???! ;)

Succes er mee .. en laat je niet gek maken hoor!
    Het is jou lijf en jij bepaalt wat daar mee gebeurd!
    En dat heeft een ander maar te respecteren!

15. Wowkaat

Wowkaat Actief lid

26 apr 2011
    375
    0
    16
    Lastig hoor voor jullie. Ik heb ook zo'n fase gehad en daar hebben wij samen iets aan moeten doen. Volgens mij werkt het bij een man ook echt anders; als hij minder vaak sex krijgt, zal hij sneller gefrustreerd worden en sneller tot de daad over gaan en minder zin hebben om nog een half uur te knuffelen. Hier kunnen jullie toch afspraken over maken? Bij ons werkte de 15 minuten afspraak goed; na 15 minuten voorspel nog geen zin? Stoppen en ander moment proberen.

Maar heb jij aan het begin van jullie relatie wel vaak zin in je man gehad? Misschien heb jij gewoon een laag libido? Ik heb geen idee of dit te testen is?

Soms moet je bepaalde problemen met jezelf oplossen of onder ogen zien voordat je verder kunt. Een relatie is geven en nemen en misschien moeten jullie samen wat meer geven en stappen gaan ondernemen. Jullie moeten elkaar tevreden proberen te houden, maar wel op jullie voorwaarden. Hoe lang kunnen en willen jullie dit volhouden? Misschien toch een idee om met iemand hierover te praten? Dat hoeft echt niet meteen een seksuologe te zijn.

Succes ermee, ik hoop dat jullie er samen uitkomen!

16. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    hmm ja is lastig, je moet sowieso niks tegen je zin in doen natuurlijk. Een keertje zin maken is prima, maar als het elke keer is....
    Wind hij je niet meer op? Heb je teveel stress/gedoe aan je hoofd? heeft het misschien met je bevalling te maken van een jaar terug? ( had mijn zus ook namelijk)

Wij doen het gemiddeld 2 a 3 keer door de weeks, meestal dan ook in het weekend, en bij ons is het de omgekeerde wereld.. ik heb vaak zin maar meneer laat het afweten... hij zegt serieus dat hij moe is ofzoiets...toen wij meer stress hadden door allerlei onderzoeken in de medische molen, was 1 keer in de 4 weken veel, hij wond me niet op, ik had geen zin, was uitgeput en hij stortte zich op werk waardoor hij ook moe werd..
    Met de verhuizing heb ik 3 maanden geen sex gehad, we hadden het zo druk dat we geen energie hadden.

tuurlijk jou situatie is anders, en ik hoop dat je eruit komt. Want er is niks fijners als genieten met je eigen man tijdens een vrijpartij

17. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

#77 CherryAyden, 22 jun 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 jun 2011
    Of je accepteert het feit dat je gewoon een zeer laag libido hebt en kijkt vanuit dat punt hoe jullie daar samen mee om moeten gaan. Dus wat zou er gebeuren als jullie bespreken dat jij geen seks meer wilt. Want je geeft aan het echt niet te zien zitten en voor je man is zon "medelijden" sex partij denk ik ook niet oké. Ik ben niet van mening dat je zin kunt maken. Je voelt het of je voelt het niet. Jij voelt het niet en je wil blijkbaar ook nIet meer. Maar je wilt je man de seks niet ontnemen omdat hij wel die behoefte heeft. Dan zit je dus in een impasse. Jij wil eigenlIjk niet, hij wel. Misschien moet je gewoon eerlijk zijn eerst tegenover jezelf en jezelf vragen: kan ik dat gevoel ooit nog terug krijgen of weet ik eigenlijk wel dat het qua seks over is? En van daaruit dus verder gaan.

18. Roes

Roes Fanatiek lid

9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    woonbeg voor jongeren met een verst beperking
    Gelderland
    op de dag dat mijn man medelijden met mij zegt te hebben.....ben ik zwaar beledigd..persoonlijk vind ik het respectloos om sex uit medelijden te hebben en al helemaal als het om eigen partner gaat!! Mijn man zegt dat hij erg verdrietig zou worden als ik zulke dingen zou zeggen......
    ohw en Gonnie...karakter veranderen kan wel hoor...moet je wel voor in therapie gaan, daar zijn mensen die je daarbij adviezen/tips kunnen geven. En als je zegt dat jij prima in je vel zit en dat je gewoon zo bent.....dan moet je alle vervelende dingen op de koop toe nemen en niet als probleem neer gaan leggen, want er is geen probleem in mijn ogen..door wie je bent en hoe je ermee omgaat, wordt het een probleem..
    het beste ermee meid!

19. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Is toch wel een moeilijk iets.
    Ze kan moeilijk tegen haar man zeggen dat ze geen sex meer wilt. OF ze moet ook accepteren dat hij het ooit bij een ander gaat zoeken. Laten we eerlijk zijn, we zijn geen bejaarden hier dus nog een heel leven voor je. Man heeft het er nu al zo moeilijk mee.. No way dat hij de rest van zijn leven zonder sex kan.

Ik vind ook niet dat je je man de sex volledig kan ontzeggen omdat je het zelf niet meer wilt. Wil je het echt niet, accepteer dan maar dat hij het bij een ander zoekt want anders kan je net zo makkelijk gelijk je scheidingspapieren tekenen.

Dit is een probleem waar aan gewerkt moet worden. Anders loopt het huwelijk op de klippen. Prima als je je neerlegt bij 1 keer per maand. Maar helemaal ontzeggen is naar mijn mening gewoon onmogelijk. Wilt TS meer zin krijgen, dan moet ze daar aan werken. Keihard.. En geen smoesjes verzinnen.

Zo niet, dan moet ze de situatie accepteren. Ook als man het ooit een keer zat is en een andere weg uit gaat.

Had ze nou aangegeven dan haar man er ook geen problemen mee had was er niks aan de hand geweest. Maar haar man heeft het er erg moeilijk mee is wat ze verteld.
    Naar mijn mening MOET ze hieraan werken als ze haar relatie wilt redden op lange termijn.
    En niet puur aan het sexprobleem, want wellicht komt dit door andere 'problemen'. Therapie lijkt mij een hele goede oplossing. Wellicht komt ze er achter waarom ze geen zin meer heeft en dan pas kan je er echt aan werken.

20. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe

He bah, dat is nou ook weer heerlijk romaties zeg. Dan van die hoek snap ik kompleet.

Deel Deze Pagina