jeeeeeejjj gelukkig maar, daar gaan we voor, kan ik hem voor het eerst in uuhh 15 jaar zien (af en toe ben ik nog een kind hoor) hihi
Ik heb hem EEN keer gezien en ik heb zijn voorganger Adrie van Oorschot ook EEN keer gezien, in de tijd dat ik nog goedgelovig was. Ik ben als kind zelfs OP de stoomboot geweest.
http://www.freewebs.com/sinterklaasmuse ... en2008.htm Hier staan volgens mij alle intochten op.. Bij ons komt ie de 22e pas aan. Dat vind ik pas raar.. Deventer - Wijhe enz.. Al die kids zien het dan wel op tv, maar dan moeten ze naar een andere plaats als ze sint en piet willen zien, omdat ie hier niet aankomt. Ons ukkie is er nog niet.. maar we hebben het er wel over om als ons kindje vraagt bestaat sinterklaas, eerlijk te antwoorden.. groetjess
Raar dat hij in Apeldoorn zo vroeg komt. Echt belachelijk. Hier in Amsterdam komt hij altijd op de zondag na de officiële intocht aan. Dat schijnt traditie te zijn, dan komt hij met een echte boot aan, schijnt een groot spektakel te zijn.
Bij ons komt ie om 13.15 aan, wij gaan er wel naar toe ook al is ons zoontje nog heel klein. We gaan met meer mensen die ook iets oudere kinderen hebben. Ik vind het zelf ook altijd wel leuk om te zien.
Mijn mannetje moet in de pietenband spelen in Hardewijk. Dat is ook zaterdag. Ik weet niet hoe laat hij daar aankomt maar het is echt schitterend gedaan daar.. met allemaal bootjes en natuurlijk pakjesboot...
Hier in de buurt komen ze ook allemaal zaterdag. 's Ochtends en 's middags. Dat is hier eigenlijk altijd al zo. Nooit over nagedacht. Maar ja, het is ook raar als een klasgenootje in het ene dorp met zn ouders bij sinterklaas is wezen kijken >> en jij in je eigen dorp met de kleine. Dat is ook vreemd.. Krijg je ook vragen van. Weet niet, kleine kinderen vragen zich het waarschijnlijk niet eens af en zo ja.. Hulpsinten?