nu wil ik de groeten terug kijken maar krijg ik groen blau met roze beel heel raar hoe kan ik dat naar gewoon veranderen? iemand?
Ik heb ook problemen met uitzendinggemist.nl.... ik krijg wel geluid, maar het beeld blijft zwart. Heb je toevallig ook Windows Vista? Want dat schijnt problemen te geven op die site...
http://www.rtl.nl/system/systemcheck/ als het rtlgemist is even deze link aanklikken! Heeft bij mij geholpen en bij andere ook! Ik had wel dat ik geluid had en geen beeld! Succes
Ik benoem jou bij deze tot mijn held....je verdient een lintje! Echt ik heb alles geprobeerd om rtl gemist weer te kunnen kijken. Contact gehad met hun. Kon alleen via mediaplayer, die ik op de een of andere vage manier niet kon downloaden. Kan het al een paar maanden niet kijken Ik heb dit gedownload en hij doet het gewoon Ik ben je eeuwig dankbaar Ik heb weer veel te kijken in mn eenzame nachtelijke uurtjes
whahahaahahah Dan benoem ik mijzelf ook tot held want heb ff moeten zoeken! Hahah had er zelfs ook een topic op geopend! Maar had het snel daarna gevonden Ik ben blij dat ik je weer kijkplezier heb gegeven!
zal de links van de week eens testen groeten terug is van sbs6 en daar staat geen check bij dat had ik al gekeken...of kijk ik ernaast?
Mijn MP is er ook ineens mee uitgecheden en nu kan ik dankzij jou weer rtl iig terug kijken nu de rest nog .