Intocht Sinterklaas Den Bosch

Discussie in 'De lounge' gestart door Bastet, 18 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bastet

Bastet Niet meer actief

Nou de intocht van Sinterklaas is niet goed geregeld.
    Het tochtje over de Zuid Willemsvaart is wel goed en waarschijnlijk het gedeelte door de Hinthammerstraat (daar waren wij niet bij).
    Maar, man man man, dat gedeelte op de markt...
    Het lijkt wel georganiseerd door iemand die òf nog nooit Sinterklaas gevierd heeft òf vergeten is met welke leeftijdsgroep hij/zij te maken heeft.

Het 'entertainment' is voor grotere kinderen, vanaf een jaar of 8, en laten die er nu minimaal bij zijn.
    Het jonger grut dat er stond, en ook mijn kinderen, vond er niets aan!:x
    Ik als ouder ook niet, hoor, dit hoort gewoon niet bij sinterklaas.
    Voor mij volledig onbekenden die 1 à 2 nummers zingen, schijnen ze mee gedaan te hebben met idols oid, een of andere kids dj... tja, die was duidelijk oudere kinderen gewend.

2. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Zonde, hopelijk kaarten meer mensen dit aan en is het iig volgend jaar beter geregeld en meer op de gelovende kinderen gericht!

3. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ben blij dat ik niet gegaan ben haha, sta je daar voor jan snot in de regen.

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Wat jammer!
    Denk dat ik ook een mail zou sturen, zodat het volgend jaar wel beter geregeld kan worden

5. Bastet

Bastet Niet meer actief

Ja, dat is op zich niet zo'n probleem, maar werkte vandaag even niet bevorderlijk voor het humeur zullen we maar zeggen.;)

Ik ben al aan het kijken waar ik dit kan aankaarten, maar dat is nog niet zo gemakkelijk gevonden.

6. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    @bastet, ik zou het 'algemeen' bij de gemeente indienen. Of ff centraal nummer bellen maandag en vragen bij welke afdeling je hiermee t beste terecht kan.
    Wij zijn niet op de Markt geweest. Stonden alleen voor de intocht bij het begin van de Hinthamerstraat, en mijn zoontje vond t prachtig.

7. MHMW

MHMW Niet meer actief

Hier net zo! Het was chaotisch, oudere kinderen stonden allemaal vooraan. Lees de 12 jarige die allang niet meer geloven. De jongere kinderen stonden sneu helemaal achteraan. En dan van die harde house muziek. Tijn vond er geen bal aan.

8. Wat een teleurstelling zeg :( In Oudenbosch is het ook altijd zo'n aanfluiting. Inderdaad allemaal oudere kinderen die allang niet meer geloven die helemaal vooraan staan om maar zoveel mogelijk snoep binnen te halen.. Ontzettend chaotisch en dan zo'n brabants hoempapa-figuur die een paar nummers komt zingen..

Wij zijn uiteindelijk een keer naar Roosendaal gegaan en daar was het wel héél erg leuk. Zelfs nu we weer in de randstad wonen zijn we toch weer naar de intocht in R'daal gegaan :) Kunnen jullie niet een keertje naar een intocht in een andere plaats in de buurt gaan?

Misschien helpt het ook als er zoveel mogelijk mensen een mailtje sturen inderdaad! Kan je niet googlen op Sinterklaas comité Den Bosch?

9. Bastet

Bastet Niet meer actief

Zal ik doen.

10. emje

emje Niet meer actief

dan ben ik erg blij dat we niet gegaan zijn. we zaten namelijk nog te twijfelen maar het weer was niet zo goed en onze dochter begrijpt het ook allemaal nog niet helemaal

11. vera91

vera91 Actief lid

4 aug 2010
    344
    55
    28
    Vrouw
    Het was indd niet veel soeps!
    Dit jaar voor het eerst met me dochtertje geweest, voor het eerst ook in Den Bosch!
    Maar was niks aan!
    Hopend volgend jaar beter!

12. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.659
    1.419
    113
    Wat vreselijk jammer dat het zo tegen viel, het is voor de kinderen toch vaak iets belangrijks waar zenaar uitkijken.
    Ik ben dan erg blij met de intocht bij ons. Moet zeggen wij gaan dus bewust nog nietvooraan of in de drukte staan, vind ik ons ventje nog te klein en ongeduldig voor en staan vaak wat opzij langs de route waar ze aan komen en daar wordt je verladen met pieten en pepernoten, echt genieten voor ouders en de kinderen die blije hoofdjes en die aandacht, bijna alle pieten die even op de hurken bij hem gaan even een aai over de bol, pepernoten voeren bij elkaar gewoon top, zo zou het horen te gaan, dus zou zeker een klacht indienen, zodat het beter gaat worden volgend jaar.

13. Bastet

Bastet Niet meer actief

14. raspberry

raspberry Niet meer actief

Nou, blij dat wij niet geweest zijn en dan gaan we volgend jaar zeker weten bij mijn ouders in Assen de intocht meemaken. Schijnt een van de grootste van het land te zijn :)

15. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    Wat jammer dat het zo'n aanfluiting was!
    Hier heb ik me ook groen en geel geergerd aan de grote kids die helemaal vooraan gingen staan met allemaal een zak bij zich, waarin ze zoveel mogelijk snoep/pepernoten probeerde te verzamelen.
    Nu is dat kind eigen, maar het ergste was dat alle pieten hun ook steeds strooigoed gaven, waardoor de kids die gewoon rustig stonden en netjes afwachtte niets kregen!! Daar werd gewoon compleet voorbij gelopen!!
    Niet dat ze iets tekort komen hoor, maar ook de kids die netjes wachten vinden wat andacht van de pieten leuk en pepernoten lekker!

Zoooww ben het toch even kwijt :) sorry voor het bevuilen van je topic!

16. Bastet

Bastet Niet meer actief

Geeft niet cherryl!
    Jammer dat het bij jou zo gegaan is.

17. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Wat zonde zeg! Wij gaan elk jaar naar Breda. Daar komt de Sint aan met de boot. En dan ook nog drie pieten boten. Erg leuk en zeker voor de kleintjes. En omdat de gracht heel lang is, kun je het goed zien.

Erg jammer dat het zo gelopen is, vooral voor de kindjes.

Deel Deze Pagina