Als ik Jason op zijn buik leg blijft ie ook gewoon liggen. Hij zal niet uit zichzelf omrollen. Ook als hij op zijn rug ligt blijft ie gewoon liggen. Hij is eerder bezig met omhoog komen om te willen zitten dan de wil hebben om om te rollen. En heel druk met zijn armpjes en beentjes aan het zwaaien en trappelen vind ie prachtig. Zijn er meer kindjes die daar nog geen aandacht voor hebben??
Hoihoi, Hij is ook nog wel jong hoor. Mijn oudste rolde van buik naar rug met 4,5 mnd en andersom met 5,5 maand. En dat was al vrij snel. En zo te lezen is je kindje wel bezig met beweging dus het komt vanzelf.
Komt denk ik omdat ik weer heb zitten googlen hahahaha daar stond dat ze met 4 maanden dat al moeten kunnen. Moet ik ook niet meer doen
Haha, doe ik ook hoor. Maar als ik ervaringen hoor van anderen is het vaak heel anders dan wat er op internet staat
Mijn meisje is nu 7 maanden geweest en rolt pas om sinds een week of 2,3... en dan moet ze eigenlijk ook al half op haar zij liggen. Wel is het een hele actieve "zitter", ze zat al zelfstandig voor de zesde maand. Ik kijk ook naar het totaal plaatje hoor, ze kunnen niet alles volgens het boekje doen (gelukkig maar) En ze kunnen ook niet alles tegelijk. Het schijnt ook dat praten en staan niet samengaan. Dus een kindje wat vroeg praat zal pas later gaan staan en andersom.
Ik heb ook een luie dame. Ze is net 5 maanden en rolt ook nog niet. Mijn andere twee dochters waren veel sneller. Ik zeg dat deze meid de slimste wordt, haha. Het zal wel goed komen. Laat ze maar lekker liggen, het gaat al zo snel.
Ja dat zeggen ze, maar hier is het wel anders. Me 2e die kon al vroeg al praten en begon met 10 maanden met lopen. Zo zie je maar weer.
Moeten ... Ken ik niet .. Maar kunnen gaan doen klinkt beter Ons meisje was heeeeel snel met 14 weken rolde ze van buik naar rug en van rug naar buik.... Nou hebben we ook een heel pittig en vlotte dame kijk maar naar mijn onderschrift Elk kind doet alles op zijn eigen tempo en als ze 4 zijn doen ze net zoveel als alle andere kinderen
Jasmine rolt zich ook pas sinds een week of 2 van de rug op de buik. Terugrollen is er eigenlijk nog niet echt bij. Toevallig straks 1 keer, maar was volgens mij echt toeval!
Dinja doet verwoede pogingen , maar het wil nog niet lukken! Ze is nu 4 maanden. Mijn oudste rolde met 3,5 maand van buik naar rug en met 4,5 maand van rug naar buik.
Hier ook nog geen roller..... Wel 1 keer op zijn buikje aangetroffen in bed terwijl ik 'm op zijn rug had gelegd, maar het is bij die ene keer gebleven...
hij is nog wel erg jong om dat al te kunnen. Ik wilde ook graag dat mijn zoontje kon rollen. Nu denk ik wel eens. oooooo bleef hij nog maar liggen op de plek waar ik hem had neergelegd.