Ik zit nu met mijn zoon op schoot te googlen naar de intocht van Sinterklaas. Alleen we kunnen het niet vinden, verder dan de intocht van 2005 kom ik niet. Heeft iemand daar al iets van gehoord?...Waar komt onze lieve goede Sint aan en is dat weer op 12 november? Liefs Nies
Sinterklaas zal op zaterdag 18 november 2006 aankomen in het Zeeuwse Middelburg. De uitzending begint om 12:00 uur en duurt ongeveer tot 13:15 uur, want de ervaring leert dat het altijd nog maar de vraag blijft óf de goede Sint zal komen...
Ooooh leuk! Het maakt niet uit volgens mij hoe oud ik ook word.. Ik schaam me er ook niet voor maar kijk dus echt ieder jaar naar de intocht van Sinterklaas op tv! Ik vind dat echt zo leuk..hihi.
Hee wat goed Bosi! Moeten de kids nog wel wat langer wachten maar dat hebben ze er wel voor over! Dank je wel! Mn zoon wilde nu al een schoen klaar zetten .Maar de Sint is nog niet in Nederland, zei ik net tegen hem.Ja maar dan kan ik het niet vergeten zei ie Enne, Senseemillia, ik kijk ook ieder jaar weer hoor, vind het ook zo leuk
Ja echt leuk die tradities Ik ben ook nog helemaal weg van sinterklaas. Ik vind het ook leuk om straks met ons kindje bij de optochten te kijken, Je zoon denkt zeker goed vooruit. Stel je voor dat sint het vergeet,
Nies geweldig wat je zoon zegt. Kan ie het niet vergeten. Echt een strak antwoord. Ik denk dat ik met mijn kleine volgend jaar gewoon naar de intocht ga omdat ik het zelf zo leuk vind. Ze is dan nog geen jaar en heeft het waarschijnlijk nog niet zo door maar geweldig lijkt het mij! We gaan dit jaar ook gewoon echt al sinterklaas vieren met de baby. Dat gaat er met de paplepel ingegoten worden!
Ikke ook, krijg er gewoon elke keer weer de kriebels van hihi! Eigenlijk heel stiekum baal ik gewoon dat ik niet meer in Sinterklaas geloof! Hier op Aruba komt hij ook aan en we gaan zeker kijken!
Ja idd jammer dan dat je niet meer gelooft in Sinterklaas. Aan de ene kant zal ik het straks moeilijk vinden om te 'liegen' tegen onze kleine meid, maar aan de andere kant hoop ik zo dat ze lekker lang gelooft in Sinterklaas. Ik heb daar echt heel goeie jeugdherinneringen aan.
agggg wat leuk op Caitlin haar 1ste verjaardag dat is dubbel feest dan (hij komy hij komt, die goede oude sint lalalalaala )
M'n jongste wilde sinterklaas even bellen vanavond, dus hij pakt de telefoon en zegt, "mam, wil jij ff het nummer van Sint draaien"? Ik denken en de eerste die me te binnen schoot was mijn ex Dus ik bellen, hij neemt op en ik zeg: Spreek ik met sinterklaas?...Hij had het meteen door en ik gaf hem aan mn zoontje. Ik heb gelachen! "Sint, heeft u ook u mijter op?"...."Huh, op de kapstok?" "Mam!Sint heeft z'n mijter aan de kapstok hangen!" En toen zei ie : "Sint ik ben heel lief geweest, mag ik dan die duplo trein, met wissels en een statiton(station)?" M'n ex weet dat ik die al op zolder heb liggen dus die kon volmondig "ja" zeggen. Toch twijfelde hij een beetje, "Hij klonk wel een beetje als Rob" zei ie...hahaha!...Geweldig!
O heerlijk, sinterklaas. Ik had vorig jaar een dipje, die leuke sinterklaas tijd iedereen zwanger of met kind in de winkelstraat toen de Sint en pietjes er waren. Kon bijna wel huilen. En nu ben ik zwanger Ga ik alvast cadeautjes kopen voor baby in mijn buik
Is toch geweldig Jodi! Voor mij is Sint eigenlijk ook wel speciaal hoor, toen ik van mijn oudste zoon in het ziekenhuis lag, ( ik lag er begin december in ) en het werd 5 december, toen kwam Sint op de afdeling waar ik lag. Ik weet niet wat voor magi die man uitstraalt maar hij was nog niet koud weg of mijn vliezen braken. Mijn zoontje is in de nacht van 5 op 6 december 1994 geboren
ik kijk ook elk jaar Waar ik ook altijd naar kijk is : de club van sinterklaas Te zien op Jetix ( jaja, ben nog erg kinds ) Maar volgens mij komt het dit jaar niet op tv
het is wel leuk dat hij nu eens bij ons in de buurt voor de tv aankomt (mijn geboorteplaats Middelburg.)
Hoe dat komt niet meer? Dat meen je toch zeker niet!? Shit, ik kijk er ook zo graag naar. Ik weet alleen dat wegwijspiet niet meer mee doet, maar dat wil toch niet zeggen dat het niet meer komt? Ik ga het tot op de bodem uitzoeken. Ik heb alle dvd's ervan!
@Nies Volgens mij komt het niet meer. want als het wel zou komen dan zouden ze nu toch al begonnen zijn? Of in ieder geval er al reclame voor maken dat het komt. Op de site van Jetix zie ik er ook niks over ( maar komt omdat ik niet echt goed heb kunnen kijken daar want de site loopt telkens vast bij mij ) Hoop dat jij wat meer te weten komt