Jihaaaaaaaaaaaaa! De Club van Sinterklaas & Paniek in de Confettifabriek ! De release van de titelsong is op 31 oktober, de serie zal begin nov beginnen!
Graag gedaan Cool he?... ik ga er echt weer voor zitten, heerlijk! Misschien nog ff leuk om te weten: Weetjes & Feitjes Michiel Kerbosch, zijn vrouw Trudy Kerbosch en zoon Tim Kerbosch (Pietje van Alles) speelden alledrie in de eerste serie in 2000. Zoon Joris was achter de schermen van deze serie ook actief. Tim de Zwart speelde een dubbelrol in de serie. Naast "Hoge Hoogte Piet" heeft hij ook de rol van "Meneer de Directeur" en enkele kleine bijrollen voor zijn rekening genomen. In 2002 werd De Club van Sinterklaas door 4,4 miljoen mensen bekeken (doelgroep 3 jaar en ouder). Het kijktijdaandeel bedroeg in de groep 6-9 jaar 55%. Sinds 2003 worden de compilatieuitzendingen van De Club van Sinterklaas in de weekenden ondertiteld. Managing Director Fox Kids René Boogaard: "Ondertiteling is vanwege technische en financiële redenen niet altijd haalbaar, maar Sinterklaas moet voor alle kinderen toegankelijk zijn. We hebben daarom alles op alles gezet om De Club van Sinterklaas via teletext pagina 888 ondertiteld te krijgen." In 2004 verscheen op VTM, een Vlaamse commerciële omroep, een reeks gebaseerd op deze Jetix' successerie: De Pietenbende van Sinterklaas. De Club van Sinterklaas is in 2006 geselecteerd voor De Gouden Stuiver, de prijs voor het beste kinderprogramma van Nederland.
oooh gelukkig ik bewn niet de enige die sinterklaas zo graag ziet komen ik zit elk jaar weer voor de buis en alles is zoveel gezelliger in die tijd dan voel ik me echt weer een kind en dit jaar hihihihi een kind met kind oooooh wij gaan zo'n heerlijke tijd tegemoet komt de sint voor mn kindje enzo geweldig veel liefs mieke
Oh wat grappig he dat we er nog allemaal aan verknocht zijn! Wij (zusje en ik) kijken nog altijd bij mijn moeder naar de intocht. Is gewoon traditie gebleven. Lekker met chocomelk, pepernoten etc. Kan me er zo op verheugen! We hebben ook al lootjes getrokken....je kan niet vroeg genoeg beginnen..! Maaar waarom doet wegwijspiet niet meer mee? dat vind ik echt erg hoor (ik was er ook al zo stuk van dat aart staartjes er niet meer bij was)
Wegwijspiet was één van de Zwarte Pieten van Sinterklaas van 1981 tot en met 2005. Hoewel hij, zoals alle knechten van Sinterklaas, Piet als roepnaam droeg, was zijn echte naam Michiel Kerbosch. Als reden om te stoppen gaf hij op dat zijn schoenen zijn versleten, "een teken om te stoppen". Naar verluid komt er geen nieuwe Wegwijspiet. De Hoofdpiet zal de wegwijshonneurs van hem waarnemen.
Pff...maar goed dat de hoofpiet de wegwijshonneurs overneemt, vraag me anders af of het wel goed komt dit jaar Enne...ik kijk dus ook elk jaar, blijf het leuk vinden!