haai ...voor degene die Denise nog kennen van de zwangerschapspagina en door omstandigheden hier niet meer komt ...wil ik zo vrij zijn dat Denise is bevallen van een dochter (7 dagen geleden) ze heet Lieve
Nou, das fijn om te horen zeg! Je vraagt je toch weleens af, als mensen weg zijn of ze al bevallen zijn en hoe het met ze gaat! Dat heb ik bijv. ook bij Femke, weet iemand daar iets over, die moet toch ook ondertussen bevallen zijn? Gefeliciteerd Denise, geniet van je meisje!
zal ik doen op haar site ....mama en Lieve maken het goed ...ze woog bij de geboorte 3305 gr. en een hele mooie baby
Femke is ook bevallen ondertussen weet ik toevallig... Maar ik weet niet of dit topic op prijs gesteld wordt hier?
jazeker ken ik haar nog! Ik had haar op msn maar ook daar zi eik haar niet meer.... wens haar maar een dikkke proficiat!
Nou Femke, ook gefeliciteerd! Een zoon, een dochter? En wat is de naam, weet je dat ook Sweetangel?!?
Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar ,wat Femke heeft gehad en hoe het met haar is . De foto van haar dochtertje sprak me zo . aan. Ik ken Denise niet ,maar van harte en wat een mooie naam. Ally
ik vroeg me al regelmatig af waar ze was/is gebleven. gelukkig is alles goed. beide: gefeliciteerd met jullie meiden!
Allebei gefeliciteerd meiden met jullie dochters en wat een leuke namen! was denise al op het eind? (40 weken)? van femke wist ik wel dat ze weg was, maar denise was in mijn ogen ineens weg hiero....