Vandaag heeft onze dochter (groep 1) haar eerste rapport gekregen. Heel uitgebreid met allerlei categorieën. Het is een heel net rapport en ik til er nog niet te zwaar aan, maar er staan een paar vreemde dingen in. Op de ouderavond ga ik er ook nog naar vragen, maar ik wil voor mezelf van te voren wel helder hebben wat ik hier nu van vind. Even wat info, ze heeft twee juffen het rapport geeft o-z-v-rv-g aan en het rapport is met 1 kleur ingevuld. Nu komt mijn vraag. Er staat bij de regel 'je werkt graag' staan twee vakjes ingevuld nl die van rv en z en dat is dus meteen mijn grote vraagteken, want a. Hoe komt het dat er zo'n groot verschil tussen zit en b. Als dat komt doordat beide juffen dat verschillend ervaren, waar ligt dat dan aan. Voelt ze zich bij een van de juffen niet op haar gemak??? Dit grote verschil staat nog bij 3 andere categorieën. Deze vragen ga ik de juffen ook stellen, maar ik hoor ook graag jullie mening hierover.
Vind het eerlijk gezegd maar een vreemd rapport. Lijk mij moeten de juffen op 1 lijn zitten anders klopt er iets niet. Heeft iedere juf zijn eigen rijtje met o z rv v en g? Raar hoor
Nee het is 1 rij. Als het van beide juffen verschillend was had ik ook verwacht dat ze het met twee verschillende kleuren hadden ingevuld. Maar 'samen' vinden ze het dus regelmatig van zwak-ruim voldoende.................. Het maakt het voor ons niet echt duidelijk zo.
Zou het niet zo kunnen zijn dat je dochter bij sommige activiteiten heel goed meedoet en bij andere dingen minder goed? En dat het verschil te groot is om het in 1 vakje te kunnen zetten. Dat zou ik ervan denken. Enige toelichting erbij was wel netjes geweest.
Waarom vraag je het de juf niet? Gewoon als je er toch bent.. Dan weet je in ieder geval of het met opzet zo is wn nog uitleg krijgt... Of dat het een foutje is.
haha als er helemaal niks er tussen zou staan zou je denken dat zij tussen die 2 in zit, maar bij deze rv en z zit natuurlijk voldoende in. ze moest die aankruisen. misschien toch een foutje?
Hier heb ik ook aan zitten denken idd. Ben benieuwd dan, waar ze geen zin in heeft en vooral waarom dan? Zoals ik ze ken is ze heel leergierig. Maar goed, dat weet de juf me dan wel te vertellen.
rapport in groep 1???? Dat is hier op school helemaal niet... Ik zou de juf er gewoon naar vragen. Ik vraag ook meerdere keren per week wel eens wat tijdens de inloop 's ochtends hoor. Kom je nog eens wat te weten