Goede middag allemaal. Onze dochter is ruim 1,5 en nu zitten we al Na te denken over wat ze voor haar 2e verjaardag zal krijgen... Haar kamertje is niet heel erg groot, Nu zitten we te denken om haar een nieuw Bed kado te doen met haar tweede verjaardag Maar eerst een tussen bed of meteen een groot? Over een jaar of drie verhuisd ze naar een kamer die veel groter is . groetjes
tja, als je het als kadootje wil doen is zoiets misschien wel leuk? Hello Kitty Bed | Peuterbed Hello Kitty | Kinderbed Hello Kitty ★★★★★ hier bevalt hij ontzettend goed. Wij hebben hier ook voor gekozen vanwege de kleine kamer. Ik vind de prijs nog te doen. Ik ga er hier vanuit dat het bedje tot een jaar of 6 meegaat. (op marktplaats voor de helft van de prijs: ⥠Super Leuk meisjes bed "Hello Kitty" - Kinderkamer | Bedden - Marktplaats.nl dus ook nog prima door te verkopen )
Je kunt ook kiezen voor een meegroeibed. Die kun je aan het begin op de kleinste stand zetten, na een aantal jaren uitschuiven tot de middenmaat en uiteindelijk tot een volledig eenpersoonsbed. Ik vind het ideaal!
Wij hebben gekozen voor een tussenbed. Was eigenlijk niet de bedoeling, maar we willen graag een hoogslaper en dat vonden we toch nog een beetje eng met 2 jaar. Nu hebben we een "goedkoop" peuterbedje gekocht en als hij een jaar of 4 is krijgt hij een hoogslaper! Wel heb ik de denken en beddengoed in 1 persoons maat gekocht zodat dit niet nog een keer moet. Dit gaat prima in het peuterbedje en staat super leuk! En het scheelt je uiteindelijk weer een hoop geld!
Onze dochter slaapt in een gewoon 1 pers bed en heeft ook een erg kleine kamer. Maar goed het slapen gaat prima in het grote bed en dat met 1 1/2 jaar al.
Ja, hier hetzelfde met dezelfde reden. Nu een eenvoudig peuterbedje van Ikea, dat schuift over een jaar of 3 door naar baby 2 en dan krijgt de oudste een hoogslaper. Ik heb overigens wel gewoon peuterbed-beddengoed gekocht, want 1-persoons vond ik echt te groot en te lang. En als nr 2 er straks in moet kunnen we dat beddengoed nog steeds gebruiken,dus zonde vind ik het niet (sowieso gewoon Hema-spul, ik heb geen fortuin uitgegeven aan Egyptisch katoenen peuterbeddengoed ).
Meteen een groot bed. Eerlijk gezegd snap ik het nut niet zo van een tussenbed. Maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Hier tussenbed, Ikea peuterbed. Groot bed past niet met de commode in haar (baby)kamertje. Straks in haar nieuwe kamer past wel groot bed. Nr 2 kan dan na ledikant ook in peuterbedje. Overigens wel met standaard 1 persoons dekbed.
hier ook met 1,5 jaar een juniorbed gekocht via mplaats voor 35 euro..zelf geschilderd.. vond het vooral mooi omdat het nog wat klein en knus was en de zijkanten van dit bed waren nog wat omhoog..zon 10 cm..dus kon ze er niet uitvallen.. nu is ze 5 jaar en wil er niet meer uit haha ze kan allang in een grot bed maar ze wil zelf nog niet.. dus ze slaapt er nog steeds in! wel meteen 1 persoons hoeslakens en dekbed erop gedaan..sla ik gewoon wat verder onder het matras in.. gaat prima..
Hier bij de oudste hadden we gelijk een groot bed maar ze heeft ook een vrij grote kamer. Bij de jongste hebben we wel een peuterbed gekocht van mini mouse omdat die kamer ook best klein is, als ze groter is dan een hoogslaper.