Sorry Fleur, die had ik dus ook in m'n uitgebreide reactie gezet, die verdwenen is Bedankt San1984, ben benieuwd hoe ie bij jullie dochter bevalt! Let trouwens op dat je de korte bouten ook echt op de goede plek doet. Was er per ongeluk een lange in aan het draaien, waardoor het hout al iets ging scheuren. Gelukkig niet echt zichtbaar...
Mijn zoontje is met bijna 2,5 jaar over gegaan op een peuterbed van de Ikea. Ik heb hem voor het middag slaapje in zijn nieuwe bed gelegd en hij sliep meteen heerlijk zonder problemenz.
Bedankt voor de tip. Ik ga hem doorspelen naar mijn man. Als onze logeerhond weer terug is bij zijn baasjes gaan we het bed in elkaar zetten en gaan we een poging wagen
Onze dochter is 2,5 maand geleden overgegaan naar eenpersoonsbed ze begon opeens uit haar ledikant te klimmen. We hebben nieuw bed gekocht, s'middags na haar dutje samen opgezet en savonds erin en ze sliep erin alsof ze nooit anders gedaan heeft. Ik vond het erg spannend maar het ging vanaf minuut 1 prima en nog steeds. We hebben er verder ook geen 'ding' van gemaakt.