Hallo allemaal, ik wil me even voorstellen. Mijn naam is Aoife en ben via via op deze site terechtgekomen. Ik heb de berichtjes gelezen en dat heeft me doen besluiten om ook member te worden. Ik zie hier trouwens ook allemaal 'bekenden' van de andere sites, dus leuk om jullie hier ook te zien. Ik ben dit jaar 36 jaar geworden en heb eigenlijk nooit een kinderwens gehad. Was dan ook jaren aan de prikpil. Tot ik een hele leuke man tegenkwam vorig jaar en al snel besloten we om het te gaan proberen. Spannende tijden dus Ik weet helemaal niets van zwangerschappen en baby's. Ik lees de berichtjes en put er ontzettend veel info uit, waarvoor mijn dank. Vanwege het langdurig gebruik van de prikpil en mijn leeftijd, kan het wel eens een tijdje gaan duren voor ik zwanger raak en tot die tijd, leer ik graag van jullie.
welkom hier en idd, hier haal je veel info vandaan. Ben ook blij dat je gewoon je 'ei' kwijt kan hier
Welkom, leuk dat je lid bent geworden, veel succes met het klussen en nu maar hopen dat het gauw raak mag wezen.