Dag Dames, Ik heb zo zin in perline met kaas van albert hein. Ik heb het ook in huis maar ik weet niet of ik alle kazen mag die erin zitten. Er zit in: 11,5% ricotta 3% edamer 3% Grada pandano 2% mozzarella 1,5% Parmezaanse kaas Graag reacties!!!! Alvast bedankt
Aangezien je de pasta nog kookt neem ik aan denk ik dat je het echt met een gerust hart kunt eten! Het gaat immers om de rauwe melk die in sommige kazen kan zitten en als dat al het geval zou zijn (wat me niet lijkt, aangezien t bewerkt is tot een vulling durf ik bijna te wedden dat er niks rauws meer aan is ) dan kook je het nog en verhit je het dus dan is t helemaal geen probleem Edit: ik neem iig aan dat je vraag gaat of je het mag met zwangerschap? en volgens mij is geen van die kazen sowieso een rauwe-melk kaas dus dan is er helemaal geen sprake van niet mogen
In Nederland is het verplicht om in de winkels op kaasjes te vermelden of het een rauw-melkse kaas is. Dan staat er au lait cru op. Bij de meeste kaas die je in de supermarkt kunt kopen is dat niet het geval en dat mag je gewoon hebben. Je hoeft dus helemaal niet zoveel kaas te laten staan tijdens je zwangerschap. Voor mij een hele geruststelling