Ze is zeker onzeker en daar mag ook aan gewerkt worden. In die zin vind ik het ook goed dat de psz daar op let en extra werk van wil maken. Kan ze alleen maar van leren denk ik. Alleen uit mijn gesprek 's ochtends hoorde ik een oordeel over het karakter van mijn dochter en dat schoot mij echt heel erg verkeerd. Bovendien was ze tijdens dat gesprek pas 2 keer geweest en snap ik dat het allemaal nog best eng is met vreemde kindjes en juffen. En ik vond het heel naar dat ik zag dat mijn dochter alles hoorden ik zag dat die mondhoekjes steeds meer naar beneden gingen. Dat vond ik zo sneu... Overigens hebben we er dit weekend op gelet. We hebben voor haar best een spannend weekend gehad met de intocht van de Sint, maar haar knuffel heeft het hele weekend boven gelegen en ze heeft er niet naar gekraaid. Bij de intocht kwam ik ook de kdv-leidster tegen en zij zei ook dat de knuffel de hele dag in de mand ligt en alleen bij verdriet of vermoeidheid er even uit komt. Ze schijnt daar niet via de knuffel te praten, maar ze laat hem wel miauwen ( het is een knuffelpoes). Niks om je zorgen te maken zei ze.
Nou, we zijn 2 weken verder. Dochter stak haar hand op dat ze als eerste de pietengym wilde doen, de juffen vroegen of ze ook wel eens NIET praatte en zong het hardste van alle kinderen. Ze is nu ze een paar weken naar de speelzaal gaat totaal niet meer verlegen. De betreffende juf heeft vanmiddag haar excuses gemaakt en gezegd dat we ons nergens zorgen over hoeven te maken.
Wat goed! Kinderen kunnen je echt verbazen hè. Zo vond ik het reuze spannend om onze man naar de sintbijeenkomst op het kdv te brengen. Hij houdt niet zo van al die poeha . Maar ik hoorde dat hij heel relaxed is geweest. En ik heb hem er ook helemaal verder niet meer over gehoord. Geen problem dus.