Nee, wel andere problemen gehad met ze.. (Sms sturen, maar niet bereikbaar zijn + verkeerde informatie geven + erg opdringerig zijn en achteraf blijkt alles helemaal niet te kloppen dus niets aan de hand voor ons). Vind het geen fijn bedrijf om mee te communiceren, op z'n zachtst gezegd .
Nee ik dus ook niet,en ik moet en zal er echt achter komen bij wie nou de fout ligt anders heeft diegene echt een probleem. Ik word door hen gebeld,en er komen steeds brieven hier aan,voor iemand met dezelfde achternaam(ja,familie) of diegene hoopt zo zelf van die schulden af te komen(ik ben gekke henkie niet)of Intrum maakt de fout met die naam van ons... Leuk klusje voor de ombudsman misschien
Maar neem aan dat jullie niet en dezelfde achternaam, voorletters en geboortedatum hebben toch? Vreemde gang van zaken (weer zou ik zeggen na mijn eigen ervaring hihi).
Ja hier ook! Kreeg via de mail een incasso omdat ik een openstaande rekening zou hebben bij een telecombedrijf. Terug gemaild dat mij niks bekend is en toen kreeg ik inderdaad een reactie dat ze een verkeerd email adres hebben gebruikt. Had eerst al op google gekeken omdat ik hem toch wel wat kneep, zag dat er heel vaak dergelijke fouten voor kwamen bij dit bedrijf.
ja hier vorig jaar een hele strijd gehad en ging om 200 dus die hadden we ook wel kunnen betalen maar het was on terecht en dit heb ik echt wel 10 aangegeven in mails brieven telefoontjes etc etc etc. maar hun wilden dus echt niet luisteren. op een gegeven ogenlik is er een deurwaarder bij gekomen en is het zelfs voor gekomen daar mijn verhaal maar weer gedaan en toen moest het onder zocht worden. de schuld is daarna in een keer op geheven omdat ze inzagen dat het onterecht was in tussen was er wel voor 700 euro kosten bij gekomen. heb trouwens nooit een excuus gehad ofzo wel een brief waar in stond dat de schuld was in getrokken en hun de vordering af sloten! let wel bij mij heeft het bijna 2 jaar geduurt voor ik mijn gelijk haalde maar het was het zeker wel waard hahahaha
nope, hier niet dat het voor een ander was..... was dat het maar haha, ze moeten echt ons hebben maar gelukkig hebben ze geen poot om te op te staan, het oude kdv van onze zoon ( sommigen kennen het misschen wel, het kdv dat op tv is geweest met die pop ) daar moesten wij per direct weg in juli wij waren niet meer welkom tenzij onze zoon psychische behandelingen zou krijgen, maar we waren dus niet meer welkom, we hebben zwart op wit gekregen dat er normaal 2 maanden uitbetaald moest worden bij contract opzegging maar dat wij maar 1 maand hoeven te betalen omdat hun ons opzeggen om het zo maar te zeggen, maar nu maanden later wil ze TOCH het geld van augustus nog hebben, maar ik vind intrum niet fijn om mee te communiceren.
ja hier ook al eens was ook een heel raar gesprek ze zochten iemand van een bedrijf? Maar hadden geen naam , alleen bedrijfsnaam. Na het 2e telefoontje heb ik ze vriendelijk verzocht mij daar niet meer over te bellen vriend van ons heeft ze ook eens gehad. volgens hun had hij nog een betaling open bij KPN heeft hij nooit bijgezeten.. Nou zeiden ze , als je dit en dat bedrag betaald (geloof 200 ipv de 700 die ze beweerden) dan zou KPN wel akkoord gaan..Zoiets doet KPN heus niet... Dus wat een raar zooitje daar.. neigt dan behoorlijk naar oplichterij...
toevallig heb ik vorige week 4 !!!!! verschillende mails van hun gehad voor allemaal verschillende mensen :s allemaal andere vorderingen dus :S
Hier ook een keer een mail gehad.. Geboortedatum klopte wel, plaats en naam niet. Heb gebeld en hij mocht eigenlijk niet zeggen waar het over ging maar kreeg toen te horen dat het om een aankoop ging bij een bodybuilderswebshop ofzo hahaha..
Klinkt als oplichters praktijken. Als je zelf niet goed oplet en netjes je "schulden" betaald hebben hun weer fijn gevangen. En er zijn VEEL van dit soort oplichter bedrijfjes hoor!
Toen wij nog bij Energie Direct zaten, hadden wij best een hoge jaarafrekening. Intrum Justitia verzorgde de afhandeling van het betalen in maandelijkse termijnen, terwijl wij daar niet om gevraagd hadden! En voor die onzin moesten we ook nog eens 30 euro administratie-kosten betalen!
Dat hadden wij ook bij Energie Direct, ook dat zijn onwijse oplichters en dat hebben ze ook doorgestuurd naar Intrum. Heb nooit een hoge jaarafrekening gehad, alleen bij energie direct (1700 euro) toen was er ook niet te praten met Intrum.
niet zo fijn dat jullie zo'n minder goeie ervaringen hebben met Intrum Justitia. Zij zijn een bedrijf dat ingehuurd is door een ander bedrijf om een vordering alsnog te incasseren. Vanuit mijn baan heb ik veel voorbeelden gezien van klanten die van mening waren dat ze gelijk hebben, maar als alles naast elkaar gelegd werd, de vordering alsnog terecht was.
Ik weet niet of je het tegen mij hebt..? Ik heb in ieder geval nooit gezegd dat de vordering níet terecht was, ik vind het alleen achterlijk dat alles via Intrum Jusitia loopt bij Energie Direct.
Hier kreeg ik een deurwaarder aan de deur van Intrum! Die waren opzoek naar iemand met zowel de zelfde voor als achternaam.. Alleen andere geb. Datum nou kon lullen als brugman ze geloofde me mooi niet!! Zelfs toen ik zei dat t toch echt op mn id kaart stond zei die man dood leuk: Dat zegt iedere wanbetaler die onder zn schuld uit wil komen! Toen ik zei prima laat t maar voorkomen was t in ene een ander verhaal volgens die meneer... Flapdrollen!
Ik zou niet eens in discussie gaan met die mensen. Hun fout en ik zou verder mijn tijd daar niet insteken. Ik heb 1 keer gehad dat een telefoonrekening niet betaald zou zijn en dat ik van een incasso bureau een brief kreeg. Ik heb direct, zonder eerst te bellen ze het bewijs gefaxd dat het betaald was. Nooit meer iets van gehoord.