Intrum Justitia

Discussion in 'De lounge' started by Windows, Dec 4, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anakin

Anakin VIP lid

Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
    Oh, verschrikkelijk bedrijf!

De vorige bewoner van ons huis had zijn energierekeningen niet betaald en wij hebben er anderhalf jaar last van gehad.
    Telkens brieven, telefoontjes en zelfs sms-jes op de huistelefoon, dreigbrieven dat de electriciteit afgesloten zou worden etc.

En wij hadden er dus niks mee te maken.
    Het duurde anderhalf jaar voordat dit was doorgedrongen, wat een ergernis!!!!!

2. Windows

Windows Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    1,860
    0
    0
    Nee,maar ik ga dat toch echt via de Ombudsman spelen dit keer,want degene voor wie de brieven EIGENLIJK bestemd zijn(mijn eigen zus)die vind het allemaal wel best geloof ik.

3. Windows

Windows Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    1,860
    0
    0
    Dat dus,nu zeg ik niet dat jij dat probeert natuurlijk;)
    Maar degene voor wie dit allemaal bestemd is,die probeert dat dus gewoon ff wel hè,relatie van haar is er zelfs door op de klippen gelopen.

4. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja ze hebben daar ook echt wel een punt maar zelfs na het laten zien van mn ID geloofde hij me niet:(:$

Hoop dat het je allemaal gaat lukken dit gaat natuurlijk nergens meer over!

5. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

Apr 5, 2011
    2,221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Ik krijg met de regelmaat brieven van een incasso bureau van/voor de vorige bewoners van de vorige bewoners (snap je em nog? ;) dus voor die mensen die hier woonde voor de mensen van wie wij het huis hebben gekocht)
    Nou wonen wij hier al ruim 6 jaar, geen idee hoelang de vorige bewoners hier gewoond hebben. Maar al met al zijn die bewuste mensen al een flinke tijd weg. En dan nog blijft het incasso bureau brieven sturen. Nee dan heb je je zaakjes lekker op orde :(

Share This Page