Intrum Justitia..

Discussie in 'De lounge' gestart door Niveah, 31 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Waar baseer jij dat op? De naam is alleen al heel slim gekozen aangezien mensen de naam linken aan justitie terwijl ze daar niets mee te maken hebben. Wel gemakkelijker om mensen geld afhandig te maken.

Er werd in die uitzending verteld dat het bedrijf niet eens navraag doet bij een bedrijf als deze hun inschakelt. Eigenlijk kan dus iedereen dit bedrijf op je afsturen zonder dat er een aanleiding is.

Niveah vindt dit leuk.
  2. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Wauw dat wist ik niet eens! Lees wel overal slechte ervaringen en dat ze idd oplichten.
    Ik weet ook 200% zeker dat ik geen schuld heb. Dus ik maak me niet druk.
    Bedankt voor je reacties!

3. Citroentje93

Citroentje93 Fanatiek lid

28 feb 2017
    1.761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    Hoi, ik heb er jaren lang gewerkt.

1 er zijn super veel fraudeurs die de naam van Intrum Justitia gebruiken.
    2 er zijn super veel mensen die ooit geboden hebben maar het compleet vergeten zijn.
    En 3 Intrum Justitia heeft geen poot om op te staan het enige wat jij moet doen is opbellen en vragen naar de naam en geboortedatum wat zei hebben staan in t systeem. Vervolgens zeg jij " ben ik niet "

En dan word je nummer eruit gegooid. Zolang er geen deurwaarder voor je deur staat is Intrum Justitia alleen aan het blaffen. En zonder bewijs kunnen zei überhaupt geen deurwaarder inschakelen. Dus geen zorgen het is echt een shitt bedrijf

4. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Dankje voor je reactie! Ik heb volgens VV niet geboden en geen eens een account.
    Ze hebben niet meer gebeld dus ik wacht even af! In ieder geval bedankt voor je heldere bericht.
    Jammer dat het zo shit bedrijf is gezien veel andere bedrijven ermee samen werken.

Citroentje93 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina