Me enorm laten meeslepen...nu is het mis...

Discussie in 'Miskraam' gestart door Lilly, 20 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ik heb al twee prachtige zoons en ben verwend met 2 maal snel zwanger worden. Ik besef, vooral wanneer je dit deel van het forum door bladert hoeveel geluk ik daarmee heb gehad.

Deze keer leek niet anders.

Ruim voor NOD voelde ik het, misselijk, emotioneel....
    Ik testte en jawel. ZWANGER!

Wow wat waren we blij, ik vertelde het ook al aan mensen want ja...ik weet niet beter.....het voelde net als de vorige 2 keren. Ook toen voelde ik me zo...precies zo...en ook toen testte ik ruim voor NOD positief.

Maar nu is het dan toch mis. Ik testte vanmorgen nog wel positief, maar de test was al lichter dan maandag en daarna begon ik hevig te bloeden.

Ik weet niet of je dit wel een MK mag noemen.
    Als ik nooit had getest had ik gewoon gedacht dat ik een hevige menstruatie had, want hevig is het.

Maar het is dus voorbij. Ik heb 6 dagen op een wolk geleefd en daal nu langzaam neer.

Ik voel me vooral ontzettend stom dat ik me zo heb laten meeslepen.
    Als ik weer zwanger mag raken dan houd ik me rustiger, hoop ik.

Anyway...ik moest het even kwijt.

2. twins2009

twins2009 Bekend lid

10 nov 2012
    563
    2
    0
    Ik snap me je gevoel helemaal. Ik was ook maar kort zwanger maar ik was wel zwanger. En als je positief hebt getest en je krijgt dan bloedverlies dan is het dus gewoon een miskraam.
    Ik heb het goede nieuws ook vrij vroeg bekend gemaakt, en een week later kon ik iedereen vertellen dat het dus toch niet goed gaat. Ik ben blij dat iedereen wist dat het gelukt was en nu ook dat het mis is gegaan, het geeft mij vooral veel steun. Misschien komt het ook wel omdat ik 15 rondes heb moeten wachten op die positieve test.

3. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Ja het is fijn om er over te kunnen praten, dat is waar. Tegelijkertijd voel ik me af en toe heel stom, dat ik al zo blij was.... Het voelde zo goed, ik dacht echt dit is het! Heb ook 4 positieve testen liggen.....

Mijn lief zegt ook steeds, hoe kun je nou spijt hebben van blij zijn! Je was heel blij, en nu dus heel verdrietig! Dat mag!

Maar toch sluipt de angst er nu een beetje in, ben al 38.... lees net dat vanaf 35 de kans op mk stijgt van 10 naar 40%.... Niet leuk.

Ik stond er erg ongedwongen in, zo van we zien wel.... maar nu ik heb gevoeld hoe het was om zwanger te zijn wil ik gewoon: weer zwanger zijn!

4. twins2009

twins2009 Bekend lid

10 nov 2012
    563
    2
    0
    Ik heb dat gevoel nu ook heel erg. Ik wil het liefst nu alweer zwanger zijn maar weet ook heel goed dat het niet meteen mogelijk is. In principe mag ik meteen opnieuw proberen zodra het bloeden gestopt is maar eigenlijk wil ik ook een maandje wachten. Ik weet zelf niet wat ik ermee aan moet.

5. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Je mag zeker triest zijn! Veel sterkte!

6. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Oh meissie, je was gewoon dolenthousiast! Daar kan jij toch niks aan doen, dat is iedereen dan.
    Heel erg dat het toch mis is gegaan. En al zou je later hebben getest, je voelde toch wel dat je zwanger was. Je had het hoe dan ook geweten, maar nu wist je het 100% zeker en heb je er toch nog heel even intens van kunnen genieten. Extra klote dat het dan toch misgaat, maar daar kan je echt niks aan doen. En dat je je zo voelt ook niet. Niet zo hard zijn voor jezelf!

7. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Ahw, heel veel sterkte :(.

8. wondertje2015

wondertje2015 Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.454
    90
    48
    Vrouw
    huisvrouw
    bij mijn geliefde
    in eerste instantie heel erg veel sterkte hiermee en wil je graag een dikke digi knuffel geven. Ik wil je wel 1 tip mee geven lees er niet teveel over op internet je maakt jezelf anders alleen maar gek. Ik heb na mijn mk ook heel veel opgezocht op internet en ik merkte dat ik me daar door alleen maar meer zorgen ging maken.

9. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum

Ik ga niet wachten. Ik ga ook proberen niet te veel te verwachten van de eerste keer maar ik vond het zo ongelooflijk fijn om zwanger te zijn! En als mijn lijf zwanger wordt dan is dat voor mijn gevoel omdat het kan. En als het niet zwanger wordt dan is dat omdat het dus niet kon.

Wij gaan over een week een weekje op vakantie. Hopelijk is deze nare periode dan echt voorbij en dan gaan we er gewoon weer voor. Sterkte, ik zie dat jij al echt lang bezig bent. Ik ben nog maar net begonnen, alleen ben ik niet zo jong meer, dus dat speelt bij mij dan weer mee.

Deel Deze Pagina