Invaginatie kind

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Yaraa, 4 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yaraa

Yaraa Actief lid

3 mei 2013
    289
    1
    16
    Vrouw
    Zoetermeer
    Hoi allemaal,

Mijn dochter heeft afgelopen week in het ziekenhuis gelegen doordat zij een invaginatie had (verschuiving van de darmen), heel pijnlijk en ze is daarvoor behandeld en is gelukkig weer thuis.
    De kans dat het terug komt is klein, maar kan haar moeilijk pijlen omdat ze af en toe nog "au buik" roept. Volgens de arts is dat normaal omdat de darmen opnieuw op gang moeten komen. Maar als moeder twijfel je toch.

Ik vroeg mij af of er misschien andere moeders op het forum dit ook hebben meegemaakt en of de invaginatie terug is gekomen. Ik ben benieuwd naar jullie verhalen.
    Het komt zelden voor maar misschien dat er toch iemand op het forum er ook bekend mee is.

2. Username

Username Niet meer actief

Geen ervaringen, maar wil jullie succes wensen. Niet leuk als je kleintje zich zo rot voelt.

3. Jennifer0306

Jennifer0306 Bekend lid

19 mei 2012
    809
    7
    18
    Sterkte, hoop dat het niet terugkomt!

Wat waren de symptomen als ik vragen mag?

4. Yaraa

Yaraa Actief lid

3 mei 2013
    289
    1
    16
    Vrouw
    Zoetermeer
    Dankjewel!!

@jennifer het begon met pijn aanvallen in der buik elk kwartier ongeveer. 2 dagen later niet meer willen eten, weinig drinken, geen ontlasting, suf hangerig en spugen. Het waren zeer heftige pijnaanvallen, heel zielig.

5. Boommm

Boommm Niet meer actief

Sterkte, wat sneu dat ze zo'n pijn heeft gehad.

6. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    ja!!
    onze zoon was 2 toen hij het ook kreeg. heeft dagen gehuild, amper geslapen, toch maar savonds naar h.a.p., door naar zkh, daar ook behandeld. gelukkig enkel anaal en nog net geen operatie. plus 3 dagen zkh, omdat hij nog steeds soms huilde van de buikpijn door de gevoelige darmen erna. maar tot op heden is het niet meer terug gekomen!! hij is nu 4 en met zn buikje is niks mis!

succes, gelukkig is het bij jullie ook verholpen zonder heftige ingrepen.

7. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    en idd is dat een afschuwelijke pijn voor ze. koliek pijn noemen ze dat, gaat op en af. onze zoon was alleen stil als je met hem op de arm rond liep, anders schreeuwde hij het uit. vreselijk.
    krijg er nu nog tranen van in mn ogen, je kindje zo veel pijn zien hebben, bah.

wederom, gelukkig is het voorbij :)

8. Yaraa

Yaraa Actief lid

3 mei 2013
    289
    1
    16
    Vrouw
    Zoetermeer
    Fijn dat alles goed met hem gaat en dat het niet terug is gekomen.
    Het is zo verschrikkelijk om je eigen kind zo te zien, vreselijk vond ik het. Het liefst wil je alle pijn van ze overnemen.
    En bedankt voor je berichtje, ben al blij dat iemand op dit forum dit ook heeft meegemaakt. Zo kan je het op de 1 of andere manier toch kwijt;)

Deel Deze Pagina