Beetje gekke vraag, wellicht. Maar welke theme music zou goed bij jou passen? Dus zo'n achtergrondmuziekje dat speelt wanneer je in beeld komt, en waaraan iedereen herkent dat JIJ het bent. Bijvoorbeeld Darth Vader, wanneer zijn muziekje speelt weet iedereen welk personage eraan komt. Vertel! En graag toelichten waarom, al kan dat lastig zijn..........
Evol Intent - Panic - YouTube Omdat het bij me past en doet denken aan mijn favoriete bezigheid als sportschutter 'schieten'.
The Godfather Soundtrack - YouTube Tijdens mijn periode ben ik wel een pittige Italiaanse dame...nog al....dominant...
Pirates of the Caribbean - Pirates Montage - Soundtrack - YouTube Pirates of the Caribbean soundtrack, zie mezelf al helemaal gaan haha.
Hahaha, dan zou Hannibal gepaster zijn denk ik? Was even het enige filmmuziekje wat er in me opkwam haha.
Trouble van Pink! Lekker rellen en rotzooi schoppen. En als ik in een hele kwade bui ben zet ik Break Stuff van Limp Bizkit op. 'And if my day keeps going this way I just might break your f*cking face tonight'