ik ben er vroeger geweest. Ik weet nog dat ik het erg leuk vond! Soort euro Disney maar dan met tweety enzo En de Gremlins Ja, doen zou ik zeggen!
Is wel grappig voor 1dag, maar haalt het niet bij disney hoor. En voor kleinere kids niet geweldig. Zijn er geweest toen docher 3 was en ik zwanger mochten beide haast nergens in. Ondanks dat was het wel leuk met korting dan als we vol betaald hadden was ik negatiefer geweest zijn nog met shrek op de foto geweest die kende ze dan wel al.
Leuk park! En met een overnachting in de buurt kun je ook nog n dagje naar Centro (supergroot overdekt winkelcentrum )
tweety enzo is er niet meer, die theming is nu allemaal Nickelodeon. Ik vind het een superleuk park en zou me er zeker 2 dagen kunnen vermaken!
Wij zijn er 5 jaar geleden geweest. Wat een ballentent was het zeg . Alle achtbanen waren gestript, meeste voedseltentjes stonden leeg. Alleen in het 'Nickelodeon hoekje' was toen wat leven. Jippie voor de Jimmy Neutron en Dora River hihi.. Maar intussen zullen ze alle Warner Brothers aankleding wel vervangen hebben voor Nic spul
Ik vond er heel weinig aan. Zeker niet vergelijkbaar met Disneyland. Ik vond het allemaal een beetje onverzorgd, beetje viezig. Best een paar leuke attracties, maar ik zou dan 10 liever naar bijvoorbeeld de Efteling gaan of zo.