hoi heb even advies nodig. Ik woon in een klein straatje. zes huizen met zes parkeerplaatsen. Mijn buurvrouw rechts heeft 2 auto's en mijn buurman links heeft ook 2 auto's eentje van zijn vrouw en een grote klusjebus voor zijn werk. Er is altijd ruzie over de parkeerplaatsen omdat de buurman dus overal tussen wilt, lukt dit niet dan propt hij hem hoe dan ook ertussen. rijd kentekenplaten eraf enzo Ik had mijn raam een keer openstaan en hij doet mijn deur gewoon open haalt hem van de handrem en duwt hem naar voren. ik werd helemaal gek! Alleen het probleem nu hij heeft een invalideparkeerplaats gekregen voor zijn deur. terwijl hij helemaal geen invalide is. Ik zei tegen zijn vrouw dat hij geen invalide is . zij zegt dat weet ze ,maar hij heeft het toch gekregen. En het is echt asociaal want de plek neemt gewoon anderhalf parkeerplek inbeslag. dus je hebt 3 plaatsen de, de helft is voor hem en op de voorste parkeerplaats zet zijn vrouw haar auto en met geen mogelijkheid kom je daartussen....ja met zo'n 45km karretje! Ik heb al naar de gemeente gebeld en die hebben er een melding van gemaakt. alleen ze doen er niks aan. Ik irriteer me er echt aan en sta op het punt om die man wat te doen of zijn Bus! er valt ook niet met die man te praten.. Ik weet niet meer wat ik moet doen, misschien dat jullie nog wat tips voor mij hebben ?
Bij de politie ook melden, misschien doen zij er wel iets mee. Ik vind het vreselijk dat mensen puur voor het gemak zoiets doen zeg En als je zeker weten wilt dat er (snel) naar gekeken wordt? Dan moet je vanaf nu elke dag bellen naar de gemeente Moet je zien hoe snel ze voor de deur staan om de situatie te bekijken. Wat een aso's bestaan er zeg, vreselijk!
maar hoe kan je uberhaupt een invalideplaats krijgen zonder dat je invalide bent? mijn opa heeft vet lang moeten wachten en allemaal controles enzo..
ja dat vroegen ze zich dus ookaf bij de gemeente omdat alles wordt gecontroleerd bij de ggd enzo. Maar omdat zijn vrouw ook heeft toegegeven dat hij helemaal niks heeft vind ik het maar aso. ik denk dat ik maar vanaf morgen de gemeente maar gaat stalken.
als je dan slim ben ook alles op schijven wat hij doet maak een dossier en nog beter vraag ook een mail adres zodat je iedere dag belt met de zelfde mededeling en dat je ook gelijk een mail stuurt stalk ze maar hebben wij ook gedaan maar binnen 14 daag was het wel geregeld hier
Ik zou de deur van mijn auto op slot doen als ik je was, dan kan hij iig niet meer aan jouw auto komen
Ja, zou ik ook doen. Waar haalt iemand het lef vandaan om met zijn takken aan een ander zijn auto te komen zeg.
Wat aso zeg, ik zou naar je wijkagent gaan. Ik had pas een keer bij de winkel, een invalide karretje (scootmobiel) die stond gewoon geparkeerd op een parkeerplaats voor een auto. Ik heb een briefje erop gedaan, en erop gezet dat ze invervolg het karretje op een normale plek moest parkeren, en niet op een autoparkeerplaats
Volgens mij moet je daar als omwonende bezwaar tegen kunnen maken. Immers de beslissing van de gemeente om die man een vergunning te geven om als 'invalide' te worden bestempeld, heeft voor jullie tot gevolg dat je nog minder parkeerplek hebt dan je al had. Als die vergunning dan onterecht is, zou hij moeten worden ingetrokken. Maar als die man een doktersverklaring heeft weten los te peuteren ofzo, en die vergunning daarop is gebaseerd, zal het wel lastig worden... Irritant!
hmm het word wel steeds gekker he. wat ik zou doen is alle buren vragen als hun er ook last van hebben van zijn gedrag dat ze allemaal de gemeente moeten aan schrijven. en zoals al gezegt is iedere dag in de telefoon hangen. dan lopen ze wel hoor die lui van de gemeente
maar voordat je zo'n kaart krijgt moet je een soort van medische malle molen in. Mijn vriendin heeft een ziekte die je niet ziet.. HEt zit in haar botten. Soms kan ze lopen en soms niet. Zij heeft dus ook zo'n parkeerkaart. Vaak wordt zij erop aangesproken waarom ze daar parkeert omdat ze gewoon kan lopen en niet invalide is. ( soms heeft ze de rolstoel en soms ook niet. Zo afwisselend is het met haar. Een ander kan niet kijken wat hij/zij mankeert. Zij word daar vaak verdrietig om , omdat men vaak hard is voor een ander. En zo hard kan oordelen. WIl niet zeggen dat ik het netjes vind van je buurman dat hij dat zomaar doet. ( aan je auto zitten) etc. En als zijn vrouw zegt dat hij niks mankeert.. Tja lastig.. Maar zomaar aan een invalide kaart komt hij niet!
@nachtvlinder zijn vrouw heeft tegen mij gezegd dat hij niks mankeert. maar ja iedereen kan wel toneelspelen
dat had geen zin gehad, zelfs met electrisch kun je de bijrijderskant van binnen nog open doen. En tja, als het raam dan open staat... is dat net zo snel gepiept
Parkeerplek-problemen zullen altijd blijven! Wij hebben er ook last van. Mensen die hier niet wonen zetten bij ons de auto neer. (ooh wat verlang ik toch naar een oprit...) Ik vind de mensen zeer egoïstisch tegenwoordig. Ook als je in de stad bent en al een half uur aan het rondrijden bent voor een parkeerplek...zie je gewoon een auto op 2 parkeerplekken staan! Oh dan kan ik me zó kwaadmaken! Magoed, daar schieten we niks mee op. Ik vraag me ook af hoe iemand een invalideplek kan krijgen als 'ie niks mankeert. Heel vaag. Maja sommige mensen krijgen alles voor elkaar hoor neem dat maar van mij aan!
Hart van nederland inschakelen,mensen van de gemeente zien dat ook..en je buurman staat geheid voor shut
wat een figuur zeg. wij wonen ook in zo''n straat. de buren kregen ook een invalide parkeerplaats (dit was wel terecht) had ze ff besloten dat ie in onze tuin kwam, gelukkig zei de man die hem ging plaatsen dat het onze tuin is, anders was hij gewoon bij ons in de tuin beland. Ja wat te doen, ik heb geen idee maar snap heel goed dat die vent je strot uitkomt. Kan je niet me hem gaan praten of is ie niet voor reden vaatbaar?
Nou, ik weet wel, dat als iemand met zn klauwen aan mijn auto komt diegene nog lang niet jarig is. Dat is toch absurt Ik heb dan wel altijd plek omdat ik nu vroeg thuis ben, maar de mensen die een oprit hebben hier pleuren em ook gewoon in de parkeervakken, of zetten hem gewoon midden op straat en in bochten terwijl er zat plek is, maargoed, dan moeten ze 5 meter lopen he. Mensen hebben hier zelfs van hun voortuintje van 4,5 meter uit wanhoop opritten gemaakt omdat ze anders de auto nergens kwijt konden...