hee meiden! ik zit een beetje te kijken wat goedkoper kan in 2012.. Wij betalen 119.50 aan stroom per maand bij nuon. Wat betalen jullie aan stroom? met hoeveel personen zijn jullie? en waar zitten jullie bij? Wij zijn van 70 euro na 119.50 gegaan, dus zodoende dat ik een beetje aan het rond kijken ben liefs x
Alleen stroom of ook gas? wij betalen sinds kort 200 euro voor gas en elektriciteit bij Essent. Moesten afgelopen september 900 bijbetalen..
Wij zitten bij Essent en betalen 136 euro per maand. (gas en stroom) We krijgen een heel klein bedrag terug dus we hebben het over het hele jaar goed gedaan met ons verbruik! We zijn nu met 4 personen (al had ik de afgelopen jaar elke dag oppaskindjes thuis dus dan waren we zo met 6 tot 8 man) We wonen in een rijtjeswoning tussenin.
Wij betalen 175 euro per maand aan Essent. 2 volwassenen en 2 kinderen en wij wonen in een ruime tussenwoning.
Wij zijn met totaal 2 personen (ik en mijn man).. Heel 2010 heb ik 125 euro per maand betaald aan Nuon.. Bij de eindafrekening kreeg ik 700 euro terug Dit jaar betaal ik 135 euro per maand, omdat de kosten omhoog zijn gegaan. Liefs
Wow, wat betalen jullie weinig. Ik heb veel te veel de droger gebruikt, maar verder weet ik het zo niet. Hier een 2-onder-1 kap huis.
125,- bij GreenChoice met 2 volwassenen en 2 kids. Ben zelf vrijwel altijd thuis en daarmee staat de verwarming toch we wat vaker aan, helemaal met een kleintje van nu 6 maanden en een niet goed geïsoleerd huis Tot nu toe kregen we een klein bedrag terug.
wij betalen 185 per maand. Nog geen idee of we bij moeten betalen of misschien terug krijgen. Hoop het laatste natuurlijk
Gas en electra bij E-on betalen 159,19 per maand. Maar we zijn wel te hoog geschat dus zullen geld terug krijgen eind van het jaar. We moesten de meterstanden doorgeven, gedaan via internet geeft hij gelijk aan dat we minder verbruikt heben dan ze hadden geschat.
wij zijn met z'n 5, gebruiken de droger bijna het hele weekend en betalen per maand 58,00 aan stroom (essent) Jaarafrekening net gehad en klopt precies! We wonen in een grote 2 onder 1 kap (achter elkaar gebouwd ipv naast elkaar)
Wij wonen in een tussenwoning, met 5 slaapkamers. We stoken nooit hoog. We betalen 160 aan gas en licht. Gene idee hoe of wat verder, we wonen hier sinds juni. Daarvoor in een flat, betaalden 90 euro voorschot stokkosten aan woningbouw, en 30 euro aan gas/licht bij Nuon. We kregen daarvan 0.89 cent terug bij de eindafrekening
Wij betalen nu 134 euro per maand. Wonen met 2 volwassenen en 2 kinderen in een gemiddelde tussenwoning, alleen staat er 1 huis naast ons leeg. We hebben de droger 1 a 2 keer per week aan. Wij zitten bij Essent trouwens.
Wij betalen 134,10 per maand voor gas en stroom. En we hebben nu 119,- terug gekregen. We wonen in een flat, maar op een hoek en helemaal beneden dus boven de schuren. Verder is er hier bijna altijd wel iemand thuis, we gebruiken de droger vrij veel en we hebben een aquarium waarvan de pomp dag en nacht aan staat.
Wij zitten bij de oxxio en betalen 110 euro aan gas en betaalden 25 euro aan stroom. Stroom moesten we bijbetalen dus dat zit nu op 45 euro. Met gas moesten we 9000 euro bijbetalen: Was een foutje.. pfff hahahaha. Maar is nog niet zeker of het gecorrigeerd kan worden (??!) Wij wonen in een best groot eengezinswoning op de hoek, 2 verdiepingen en 5 slaapkamers.. Oh en slecht geisoleerd ook..
Betalen hier 151 euro bij Essent. Zijn met z'n 3en in slecht geisoleerde tussenwoning en boven enkel glas. Droger wordt 1-2x per week gebruikt.
Wij betalen per maand 196 euro aan stroom en gas, (Essent). Afgelopen jaren zijn we (te) vaak overgestapt en hebben daar heel veel gezeik mee gehad. Vorige maand waren we eindelijk klaar met afbetalen aan Energie Direct. In januari krijgen we onze jaarafrekening geloof ik, ik hoop dat we nu eindelijk weer iets terug krijgen ipv bij moeten betalen!
wij zitten bi greenchoice en betalen voor electra en gas 103. Binnenkort komt de afrekening. Ben benieuwd of we nog moeten bijbetalen. Met gas zijn we ten opzichte van een standaardhuishouden altijd erg zuinig volgens de website van greenchoice
wij betalen 210 euro bij nuon zin met 2 volwassenen en 2 kids 2 onder 1 kap woning wel nieuwe ketel enkel glas met rolluiken heb wel iedere dag droger zeker 1 keer aan en als het koud is de verwarming onder de 20 graden binnen gaat die aan maar wat betalen sommigen weinig
150 euro voor gas en elektra. 2 volwassenen, 1 kind, in heel oude, slecht geisoleerde bovenwoning. Onder ons een atelier en rechts een huis dat verbouwd word, het schuine dak zit ter hoogte van ons woning, dus in principe geen warmte daarvan. We moesten 1200 euro terug betalen, terwijl ik had aangegeven dat we met 2 volwassenen en 1 kind waren. Ik had nog nooit gas en elektra aangevraagd, dus had werkelijk geen idee dat ons maandbedrag veel te laag was toen.