Zelf een babysite maken

Discussie in 'De lounge' gestart door Mirre, 14 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Dat zou ik zo graag nu alvast willen doen (sommige zullen me voor gek verklaren!) :rolleyes:
    Maar ik ben een enorme perfectioniste en wil gewoon eigenlijk de site al maken (alles wat ik in kan vullen doen..foto's/stamboom etc etc/.layout bepalen,kleur noem maar op) zodat als het ..straks..zover is en we weer zwanger zijn ik gewoon verder kan met invullen.
    Heb gekeken, maar volgens mij kun je pas een 'gratis'beebie-site starten als je echt zwanger bent (moet je bevallingsdatum opgeven etc) en dat kun je volgens mij niet veranderen.

Wie weet of het wel kan?? En hoe ik het dan moet doen.

Mirre

2. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ik geloof dat je idd wel een bevallingsdatum in moet vullen, maar dit kan je wel veranderen want ik bleek 1 week korter zwanger en dat moest ik dan toch veranderd hebben en dat ging gewoon hoor :)

3. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Je kan nu idd een datum invullen en éénmaal je zwanger bent, kun je dan de correcte datum invullen.

4. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Maar als ik dat nu doe dan kan iedereen al kijken op m'n site?? of niet

5. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Je kan een bezoekerswachtwoord plaatsen, dan kan in principe niemand de site bekijken of ze zouden dat paswoord al moeten hebben.

6. droom

droom Actief lid

25 jul 2006
    353
    0
    0
    Hoi mirre,

Ik heb te het ook al aangemaakt hoor. Om dezelfde reden als jij! Hihi.
    Iedereen kan je site al wel zien ja, maar je kan hem ook afschermen.

Succes, Gr Droom

7. Anders maak je toch gewoon een web-log? Daar heb je gratis al gelijk veel plezier van... :p

8. Ja hoor, je kan gewoon ten alle tijden je datum of je sitenaam nog veranderen
    Je kunt een bezoekerswachtwoord nemen zodat niet iedereen er op kan

9. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ja ik ben ook al een weblog begonnen, om straks als ik eenmaal zwanger ben een website te maken. niemand die ik ken weet dat ik deze weblog maak alleen mijn allerbeste vriendin die woont in Canada dus dan leeft ze toch een beetje mee. maar ik stuur het adres pas rond als ik zwanger ben. Ook het zwanger worden is erg interessant om over te schrijven. check mijn onderschrift voor de weblog.

10. Moesje74

Moesje74 Lid

2 aug 2006
    58
    0
    0
    Planner bij een Kinderdagverblijf
    Apeldoorn
    Ik heb een web-log gemaakt. De naam staat hieronder (jebentwelkom.web-log.nl) Ik heb mijn gegevens nog anoniem, dus ik kan er naar hartelust aan werken, maar niemand (ahum) weet wie ik ben.

11. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    bij beebiesite.nl kun je al je berichten die je daar plaatst prive maken dat houd dus in alleen jij kan dat lezen
    ook kan je je site beveiligen met een wachtwoord voor bezoekers idd

er wordt wel melding gemaakt dat er een site is aangemaakt op hun site maar als jij een naam neemt die niet linkt naar jou dan kan je lekker je gang gaan :)

niemand kan dat lezen
    succes

12. Klopt, hoewel we daar wel de mailadressen enz weten. maar wat dan nog? ;)

13. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    @Moesje74
    dat vind ik wel iets..een weblog

@Deb, wat jij schrijft over beebie-site klopt, maar...dat wachtwoord/prive maken kan alleen als je betalend lid bent (die optie)

Mirre

14. Ja dat klopt, dat kan alleen vanaf de gold site en hoger
    Ook heb je bij een free maar max 10 dagboekdelen en heus, daar zit je zo aan hoor
    Maar tis gewoon wat je zelf wil ;)

15. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    @Mirre :) oepsie dat ben ik idd ook een betalend lid , niet aan gedacht sorry :oops:

16. Moesje74

Moesje74 Lid

2 aug 2006
    58
    0
    0
    Planner bij een Kinderdagverblijf
    Apeldoorn
    trouwens ... op www.mijnbabysite.nl kun je ook een babysite kiezen die gesponsord is. Geheel gratis dus, maar dan zie je wel wat reklamebanners. En dan een wachtwoord eraan koppelen en klaar ben je!

Deel Deze Pagina