Mijn vriend slikt een antibioticakuur van 14 dagen voor waarschijnlijk een vochtophoping in zijn bal. Wij zijn wel bezig met zwanger worden en ik vroeg mij eigenlijk af of het sperma nu minder van kwaliteit is en of het gevaarlijk is om nu zwanger te raken voor de eventuele baby? Mijn vriend wilde eigenlijk een vruchtbaarheidstest laten doen, maar de uroloog had gezegd dat dat nietn odig was dat hij echt wel kinderen kan krijgen...gewoon gordijntjes dicht lichtjes aan en proberen...bedoeld hij dan eignelijk dat die antibiotica geen kwaad kan? Bedankt alvast! Groetjes Brenda
Hoi Brenda, ik weet eerlijk gezegd niet precies wat voor een invloed antibiotica op de kwaliteit van de zaadcellen op dat moment heeft, maar als de arts zegt dat jullie er voor moeten gaan, zou ik dat zeker niet laten. Je kunt hem voor de zekreheid altijd evne bellen, maar ik denk dat jullie groen licht hebben als ik het zo lees! Groetjes Brigitte
Oke, bedankt voor je antwoord! Donderdag heeft hij een echo, zal het donderdag voor de zekerheid nog even navragen.