Ik vraag me iets af. Vanochtend werd ik wakker en had ik het erg warm. Kan hierdoor je temp ook hoger zijn ?
Nog ff 1 vraagje. Wanneer daalt je temp ? Als je niet zwanger bent ? Mijn temo is weer gestegen nu 37.1
Pas de dag dat je ongesteld word.. of de dag er na.. Je kan dan ook aan je temp niet veel meer zien dan alleen je eisprong.
Je temp daalt, die dag word je ongi.. of je word ongi met een hoge temp en zakt pas de dag erna.. Ik bedoel te zeggen dat je niet echt aan een kaartje kan zien of je zwanger bent of niet.. pas als je temp hoog blijft voorbij je langste cyclus.. en nu daalt.. zou je eventueel zwanger kunnen zijn.
Bij sommige vrouwen daalt de temp net voor of aan het begin van de menstruatie, bij mij daalt hij pas aan het einde van mijn menstruatie (dus na vier of vijf dagen). Wat ik maar wil zeggen is, dat kan dus ook nog.
precies, en dat is wat ik bedoel te zeggen, je kan gewoon niet zien of je zwanger bent. Het is echt puur alleen voor je ei.
Tijdens je menstruatie kan je temp heel goed op en neer gaan. Meestal settled dat zich pas na de menstruatie.
Ok Natasja, dank je wel voor het snelle reagren.. hoop dat mijn menstruatie nu echt snel doorzet.. dit is lastig