Dag dames, heb even een vraagje. Op 18 juni heb ik een hysterografie gehad (onderzoek van doorstroming van eileiders, alles was ok). Dit was op de zesde dag van mijn cyclus (meteen na mijn MS). Mijn cyclus schommelt meestal tussen de 35 en 39 dagen, met rond dag 25 een eisprong. De dagen ervoor heb ik duidelijk vruchtbaar slijm en ik gebruik ook ovulatietesten. Nu zit ik vandaag al op dag 25 , maar heb nog steeds geen vruchtbaar slijm gehad. Zou het kunnen dat dat door de hysterografie komt? Had afgelopen zondag wel wat vruchtbaar slijm (maar één avond) en de dagen erna (van dinsdag tot donderdag) een opgeblazen buik. Heb pas vanaf donderdag ovulatietesten kunnen doen omdat ze op waren, en die zijn heel negatief. Zou het kunnen dat ik al een eisprong gehad heb in het begin van de week, of zou ik gewoon een zeer lange cyclus hebben? Het maakt me erg onzeker omdat ik nu normaal al verschillende dagen vruchtbaar slijm zou hebben. Als ik mijn MS heb, ga ik starten met clomid en inseminatie. We kunnen deze vakantie dan ook nog niets plannen maar nu wordt het nog moeilijker want ik voel dus nog steeds niets... Iemand hier ervaring mee?