Temperaturen! Iemand die kan uitleggen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MamaTuttebel, 11 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaTuttebel

MamaTuttebel Niet meer actief

wij slaan nu over, tot ik in mei weer mijn menstruatie krijg.. maar wil alvast wel temperaturen om ook inzicht te krijgen in mijn cyclus MAAAAAR..... ik heb een kindje die ook “snachts” wel eens zn speentje terug wilt... en ik dus wel eens even “snel” mijn bed uitstapt.. kan dit geen kwaad? En krijg je dan alsnog wel goede inzicht van eisprong enzo?

2. Lisa280887

Lisa280887 Niet meer actief

Ik merk zelf dat als ik ‘snachts naar de wc ben geweest (is gelukkig niet vaak) dat mn temp ‘smorgens hoger is dan gewoonlijk. Maar ik denk dat als je temp na je ei genoeg stijgt je sowieso wel inzicht erin krijgt hoor.

3. MamaTuttebel

MamaTuttebel Niet meer actief

Nouja is natuurlijk niet elke nacht zo, maar hij heeft momenten Haha.. Nouja ik ga gewoon eens proberen :)

4. Lisa280887

Lisa280887 Niet meer actief

Haha ja snap ik... gewoon proberen! Het geeft zoveel inzicht! Ik ben nu voor de 2e periode aant tempen en het geeft mij wel rust.
    Probeer echt elke dag op dezelfde tijd na ongeveer hetzelfde aantal uren slaap te tempen. Ook in het weekend! Ga je rectaal tempen? Ik begreep dat dat wel de meest betrouwbare manier is

5. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Hier het zelfde, als ik er uit ben geweest voor men dochter wijkt mn temp ook wat af, vaak ook hoger. Zo lang het niet te vaak gebeurd kan ik mn eisprong wel vinden.

Deel Deze Pagina