8 dagen na eisprong ongesteld

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Domiej, 28 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Domiej

Domiej Actief lid

15 mrt 2013
    314
    20
    18
    NULL
    NULL
    Hoi Meiden,

Wij zitten in ronde 2 voor ons 2e kindje.
    Bij de 1e vrij snel zwanger geworden zonder poespas (lees ovu testen / tempen enz).. wel lange cyclussen maar toch zwanger.

Nu voor de 2e ben ik serieus bezig met tempen en ovu testen en dit gaat prima! Ik spot mn eisprong dmv testen en 2 dagen later gaat mn temp omhoog en die blijft hoog tot het einde van mn menstruatie.

Alleen ik word op 8 dpo al ongesteld!
    2e ronde dat dit nu is...
    K heb nu tarwekiemolie gehaald voor na mijn eisprong.
    Wat zeggen jullie / adviseren jullie?
    Zou dit liggen aan het feit dat mijn spiraal er pas net uit is?

2. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.300
    394
    83
    je zit in ronde 2, ik zou het in elk geval nog even op zijn beloop laten, kan best zijn dat je lf straks langer is!

3. ZaZaM

ZaZaM Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Het kan nog alle kanten op.. Mijn lf is kort en is kort gebleven helaas.. Mocht het enkele maanden zo blijven, kan je altijd aankloppen bij de HA. Al zeggen de meeste gyneacologen dat een korte lf niet uit maakt... Anderen zeggen weer dat een lf korter dan 10 dagen de kans op zwangerschap belemmer..
    Ik heb na een beetje aandringen nu voor de aankomende rondes wel Utrogestan gekregen om mijn lf te verlengen. Ow ja, tarwekiemolie hielp mij niks.. Ik hoor ook vaker dat de cyclus hiervan behoorlijk in de war kan raken of dat het gewoon niet werk. Gezond eten is denk ik wel belangrijker:)

4. Domiej

Domiej Actief lid

15 mrt 2013
    314
    20
    18
    NULL
    NULL
    Dankje voor jullie reactie..
    Ongeduldig ben ik he haha

Ik probeer het gewoon de tarwekiemolie.. veel slechter dan 8 dpo kan het ook niet ;)..

Deel Deze Pagina