sorry dames maar ben erg onzeker vooral omdat het me eerste eisprong zou zijn maar begin nu toch weer te twijfelen al twee dagen een stijging en vanochtend in 1 keer 36,4 heb wel enorm slecht geslapen denk dat ik totaal maar een uur ander half uur geslapen heb en steeds wakker kan het zijn dat me temp daardoor zo laag is n 1 keer of heb ik gewoon geen eisprong gehad? als dat zo is snap ik alleen niet waar die enorme stijging de afgelopen 2 dagen vandaan komt.. zouden jullie dit onzekere meisje willen helpen temp kaart staat in handtekening
Vervelend he als je er geen pijl op kan trekken. Ik weet heel goed hoe je je voelt. Ik zou even afwachten en blijven tempen want uit je kaartje kan je nog niet heel veel aflezen. ik had het ook deze maand maar na een aantal dagen verder tempen heb je een wat beter overzicht. Succes ermee!
Je kunt een dip hebben van het gele lichaam na je eisprong, heb ik ook een keer gehad, maar dan moet ie morgen wel weer omhoog gaan. Ff afwachten meid.
Slik wel een soort van bètablokkers tegen migraine las dat daar ook je temperatuur van kan dalen en niet hoog kan zijn kan dit ook her geval zijn weet toch bijna zeker dat ik me eisprong moet hebben zoals ik me de dag voor me temp stijging voelde hen ik nog nooit gehad plus de hoofdpijn die ik had heb ik normaal alleen met ongesteld worden vind t maar apart dat me temp blijft hangen terwijl die toch 2 dagen zo mooi steeg iemand een idee of dit dus door de beta blokkers kan komen?
Ik heb geen idee of een betablokker je temp kan beinvloeden, maar als het een soort van pcm is dan lijkt me dat hij idd beinvloed is nu. Hoelang slik je deze meds nu? Ik vind je kaartje wel enorm strak. Zeker in vergelijking met vorige maand. Temp je nu anders dan vorige maand??
Ik vind dat op het kaartje van vorige maand je temperatuur ook snel zakt na je eisprong. Misschien toch een voorbode op een komende menstruatie.. Al hoop ik dat je temp gewoon weer omhoog gaat!
Nee temp hetzelfde als vorige maand dus dat is zoiezo niets anders ik slik deze nu bijna een maand dus weet ook niet of dat het is hoor