Ziek na eisprong/bevruchting?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door moedervan6, 1 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moedervan6

moedervan6 Bekend lid

6 apr 2011
    527
    0
    0
    hallo dames

Ik ben na de eisprong gisteren dus een hele dag ziek geweest,nu nog steeds voel ik me rillerig/koortsig,van tijd tot tijd misselijk en steken in m,n onderbuik.

Ik ben nooit ziek,dus ik dacht mischien omdat er een bevruchting plaats vind?
    Kan het dat ik daarom zo ziekig ben?Heeft iemand dit wel eens meegemaakt?

2. Samantha80

6 dec 2009
    80
    0
    0
    Vruchtbaarheidscoach
    Brabant
    Ben bang da de griep erin zit... die dingen die je opnoemt horen niet echt bij eisprong of innesteling.

Kan wel maar denk eerder dat je over een dag of 2 ziekjes bent :(

3. moedervan6

moedervan6 Bekend lid

6 apr 2011
    527
    0
    0
    Een griep is toch wat zwaarder niet?
    Ik voel me niet zo ziek,maar ook weer niet mezelf,ik voel gewoon dat ik zwangerben.Ben echt benieuwd.Normaal heb ik nooit zo,n gevoel,maar nu denk ik gewoon het is raak.

4. vrouwtje80

vrouwtje80 Actief lid

15 mrt 2008
    325
    0
    0
    Na de eisprong zou al wel erg vroeg zijn maar ben tot nu toe eigenlijk altijd wel in het begin van de 4e week wat grieperig verkouden geweest. Voelde me dan gewoon niet lekker, wellicht dat de weerstand dan om wat voor'n reden dan ook lager was, maar nee nooit zo vroeg

5. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Het heerst wel een beetje ziek zijn. Denk ook niet dat het met een bevruchting te maken heeft. Maar los van het ziek zijn, kun je er wel een heel goed gevoel over hebben toch? Intuïtie?? :D

Wij moeten ongeveer net zo lang wachten tot we kunnen testen ;)

6. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    ik dacht ook ziek te zijn maar mn man had zn twijfels omdat het niet helemaal klopte met griep. Dacht ook ongi te zijn geweest dus pas ruim week later POS test. Heb denk ik flink gereageerd op temp verhoging

7. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Dat zou wel heel snel zijn. En zelfs als je eitje bevrucht is kan er nog van alles misgaan voor en tijdens en zelfs na de innesteling.

Ik had wel griepverschijnselen bij mijn vorige zwangerschap, ik denk dat dat door de zwangerschap kwam maar dat pas rond 10 dpo

8. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Ik ben altijd ziekig geweest na eisprong.. Snotterig, keelpijn. Je weerstand gaat omlaag zodat de innesteling zou kunnen lukken... Zeggen ze. Maaaar in de maand dat ik zwanger raakte ben ik niet ziekig geweest na eisprong. Alleen nu pas met 6 wkn. Dus het hoeft ook niets te zeggen:) griep/verkoudheid heerst.

Deel Deze Pagina