ooee dat kan ik me voorstellen dat ze je hoe dan ook benvloed.. Scheelt dat je pas in ronde 4 zit en dus nog heel wat maandjes te gaan heb voordat het eerste jaar verstreken is.. ik zou me er niet te veel op vast pinnen.. al lijkt me dat wel eniorm moeilijk..
Zo herkenbaar wat hier allemaal gezegd wordt. Een kaartenlegster heeft bij ons op 14 feb kaarten gelegd en daarin zag ze dat ik zwanger was. Dat klopte ook, toen pas een paar weken dus je zag nog niks. Ze zag in de kaarten een baby voor ons maar helaas kreeg ik later een MA. Het was een periode van angs vanwege slechte echo's en alles wat me maar een beetje hoop kon geven greep ik vast. Achteraf natuurlijk allemaal voor niets geweest. Ik denk dat je heel veel kwakzalvers ertussen hebt zitten en je er niet zoveel waarde aan moet hechten. Volgens mij heeft een tarotdeskundige mij ook ooit verteld dat de kaarten bepaalde wegen in je leven laten zien en dat niet alles uit hoeft te komen. Geloof waar je je goed bij voelt en vergeet de rest!
Lastig zulke uitspraken. Toen ik zwanger wilde raken van de eerste heeft dit ook lang geduurd. Er was toen tegen mij gezegd dat het nog lang zal duren, een man zal mij helpen en dan werd ik zwanger. Uiteindelijk ben ik wel zwanger geraakt, maar dat een man mij hiermee moest helpen was wel duidelijk Maar zonder gekheid ik heb de maand voordat ik zwanger raakte medicijnen gekregen van een man ( natuurdokter). Ook zei de paragnost: pas op, dat je na je bevalling niet achter de geraniums gaat zitten. Ik vond dat toen zo'n domme uitspraak en kon hem niet plaatsen. Nu wel. Mijn kindje is een zorgenkindje, waardoor ik ervoor moet waken om ook nog iets anders te zijn dan alleen maar haar moeder. Dus tja, ik geloof er wel in. Maar blijf altijd mijn eigen pad volgen. Soms kan het je hoop geven of geruststellen. Maar laat je er zeker niet door leiden. Want zoals je hier boven leest komt niet alles uit. En je kunt dingen vaak ook heel breed interpreteren.