Hallo Allemaal!! Sinds ruim een jaar proberen mijn vriend en ik zwanger te worden. Tot nu toe zonder positief resultaat.. Nu had ik afgelopen woensdagavond tijdens het klussen een lekkende tepel, leek op melk. En sinds een aantal dagen heb ik ook andere klachten/symptomen: ontzettend zere borsten/tepels, extreem vaak moeten plassen hierbij moeite met het ophouden, vandaag 1 x roze afscheiding. M'n eisprong heb ik afgelopen weekend gehad en ik zou 11-02 ongesteld moeten worden. Natuurlijk hoop ik dat het raak is, maar wil geen loze hoop... Wat kunnen deze klachten/symptomen betekenen?? Alvast bedankt voor de reeacties!! Groetjes JAM1987
wat een hoop symptomen zeg!! al betwijfel ik het lekkende borst nu al zo vroeg??? roze afscheiding kan wel op een innesteling wijzen of een eisprong.. ik denk dat het een kwestie is van wachten..maar mocht je erge last hebben van je klachten zou ik wel even de huisarts informeren.. ik duim voor je!
Bedankt voor je reactie! Het verbaasde mij idd ook dat m'n tepel zo vroeg lekt (mocht ik zwanger zijn..) Ik zal idd afwachten, alleen jammer dat het wachten zolang duurt, haha... Maja, nog 1 week en dan testen!!
ik vind lekkende tepels wel heel erg vroeg, mischien een idee om is naar de huisarts te gaan. om je prolactine te laten prikken hierdoor kunnen je borsten vocht aan gaan maken of je schildklier .
Idd naar de huisarts Wil je niet bang maken, maar lekkende gevoelige tepel kan ook foute boel zijn. Met zoiets áltijd naar de HA gaan
Ik heb toevallig aanstaande dinsdag een afspraak, ik zal deze klachten dan ook noemen. Bedankt voor het advies!
nou, ik ken mensen die gewoon, na het stoppen met de pil, lekkende tepels hadden.,. zonder een zwangerschap... Verder tja, innesteling, kan? Wachten meis.. meer kun je niet.. succes!!