Dag allemaal, Deze maand ga ik op advies van dokter tempen, maar ook ovu testen. Heb in de cycli vanaf januari (6) 3x positieve ov test gehad en 2 rondes niet heel precies geweest. Ik wil nu alles op alles zetten mijn ei te vinden Meestal testte ik rond 18u als ik thuiskwam van werken. Is er een tijdstip waarop je het beste kunt testen? xx
Tijdstip op zich maakt niet zoveel uit, zolang je het niet met ochtendurine doet. Ik testte altijd rond een uur of 19. Je moet wel 3-4 uren je plas ophouden, niet teveel drinken en elke dag rond hetzelfde tijdstip testen, dat is het meest betrouwbaar.
Ik heb de ovutesten van CB, die met een smiley, deze vind ik ideaal omdat die als een van de weinige testen wel met ochtendurine mag. Dus net een als een zwangerschapstest, heerlijk!! Dan hoef ik er niet over na te denken dat ik mn plas op moet houden hihi. Veel succes deze ronde.
O dat wist ik niet dat de CB met smiley met ochtendurine mag . Heb het al die tijd dus met urine van de middag gedaan!
Ik deed mijn ovutestjes van sensitest altijd laat in de middag tegen 6 uur en in het begin wist ik niet dat je niet zoveel mocht drinken en bleven mijn testjes vaag. Toen ik dat had gelezen dronk ik vanaf 3 uur geen water meer en probeerde mijn plas op te houden de eerste dag meteen knal test en zie banner voor eindresultaat. Hopelijk vindt je snel je ei
"men" zegt dat lh in de loop van de morgen opbouwt en dat je het beste rond 12 uur kan testen. Ik test meestal tussen 10 -13 uur en krijg dan duidelijk positieve testen terwijl ze aan het eind van de middag/avond niet meer duidelijk positief zijn.
dankjulliewel! Ik wist niet dat je niet teveel mocht drinken. Drink altijd heel veel water op mijn werk en testte altijd zodra ik thuiskwam. Vandaar dat ik misschien paar keer geen posi ovutest heb gehad. lfs
mijn banner staat nu op korstse cyclus, 31 dagen, begin maar op tijd met testjes deze maand. Maar hoop dat eitje later komt mijn man is volgende week nl weg voor zijn werk... x
Ik plas ' sochtends thuis gewoon rond half acht en dan ' sochtends een glas melk, op het werk 2 kopjes koffie en dan een uur of elf doe ik een test... 2 duidelijke en 1 superpositest gehad deze week, gesterkt door cervixslijm, dus goed geklust8)
Ik heb deze maand voor het eerst ovutesten gebruikt. Een paar dagen achter elkaar 's avonds gedaan, rond 10. Steeds negatief, ik dacht dat ik mijn eitje had gemist. Maandag tegen de middag nog eens gedaan, weer negatief. Ik dacht: nu test ik niet meer, heb het zeker weten gemist. Toen zag ik later die dag opeens vruchtbaar slijm, 's avonds toch nog maar eens getest en: positief! Meteen geklust, dus wie weet! Succes met testen!
ik heb 2 rondes niet lang genoeg doorgetest ook ,en denk ik daardoor mijn eitje gemist, duurde zo lang dat ik dacht ei gewoon gemist te hebben. x