hoihoi, ik ben een tijdje terug hier ook geweest.. http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/181747-zwanger-kunnen-zijn.html en vanaf eind november dus gestopt met de pil zonder resultaat. nu heb ik iets gehad waar ik me van dood geschrokken ben.. ergens de week (woensdag)voordat ik ongeveer ongesteld zou moeten worden een hevige bloeding. echt het was iet te houden. en daarna niks meer!! dat weekend ervoor ineens wat bloed verlies, ik dacht oh toch weer een menstruatie, maar een dag later stopte het weer. afgelopen vrijdag zou ik volgens mij laatste cyclus ongesteld worden, niet dus en die avond een kruidvat test gedaan,maar negatief. ben nu nog niet ongesteld, maar wel opgeblazen gevoel als je een menstruatie hebt voelt je buik anders aan en van binnen nauw. dit heb ik allemaal, maar heel erg gele urine vandaag en afscheiding heb ik normaal wel wat, maar dit plakt erg. misschien wel door het warme weer en stress, maar heb dus nog een wat duurdere test gehaald, die wat nauwkeuriger meet. nou durf ik hem eigenlijk niet te doen, maar maak me zorgen om die bloeding.. kan iemand me vertellen wat dat was?
Ik zou het niet weten... Je urine kan ik wel verklaren... het is erg warm en je raakt veel meer voth kwijt dan je denkt, hierdoor kan je urine geler zijn... Dat het geler is betekend dat het geconcentreerder is namelijk, dat is principe de enigste verklaring, of je moet erg veel vitamine C gebruiken/binnen krijgen...
bij de huisarts geweest.. die heeft niet eens gevoeld en had het over een hele vroege msikraam en anders was het maar gissen. volgende week maandag urine inleveren en dan zien we wel. de testen zijn nu nog negatief in ieder geval.