Jongensnamen zijn we inmiddels helemaal uit, maar voor een meisje nog aan het twijfelen tussen een paar. 1 daarvan: wat vinden jullie van de naam R.o.b.i.n. / R..o.b.i.n.e. voor een meisje? En hoe spreek je deze dan uit?
Niet helemaal mijn smaak kwa naam Uitspraak, toen ik de naam net voor t eerst zag las ik hem als Roobiene.
Ik zou in eerste instantie Robienuh zeggen, maar aan Robien zou ik ook kunnen wennen. Ik vind het geen leuke naam, wat te hard en daar hou ik niet van.
De naam is overigens niet als eerste naam bedoelt. R.o.b.i.n.u.h. valt zowiezo al af nu, want dat vind ik niet mooi klinken.
Ik vind Robin voor een meisje echt heel erg leuk! Zou het uitspreken als Roobin. En Robine als Roobien, ook leuk maar toch iets minder leuk dan Robin
Robin voor een meisje is voor mij roobin Voor een jongen Robbin (zo heet m'n broertje dus ben bevooroordeeld) zou dat ook met een korte o uitspreken.
Robin (uitspreken al robbin) staat boven aan mijn meisjeslijstje. Super mooi/stoer/etc. Robine vind ik een beetje tuttig.
Robine,Ro-Bie-Nuh. Erg leuke naam! Wat mij betreft leuker dan Robin,Ro-Bin. Dit omdat ik niet van unisex namen houdt. Succes met je keuze!