Wij zijn er al helemaal over uit. Ik zal tzt zeker meningen vragen maar als ik dan allemaal negatief commentaar krijg, dan veranderd mijn mening niet. Ze zitten al zo in mijn hoofd
Ik vind ze in eider geval heel erg mooi!! Wij zaten heel erg met de naam. Mijn vriend wou hele populaire namen (Julia en Lisa, beide in de top 5). Precies om die reden vielen ze voor mij al af. Uiteindelijk zijn we er zelf uitgekomen. Ik heb niks gepolst. Ik vind het leuk om te lezen, maar uiteindelijk heeft zp geen invloed hierop.
Nee geen invloed maar vind het wel leuk om andere meningen te zien. kan het moeilijk aan een vriendin ofzo vragen
Bijzonder en leuk. Wij kiezen zelf voor Friese namen, dus mijn smaak is anders, maar ik zie wel dat dit een mooie combi is
Ja en nee. De namen die we hebben kun je beide op 2 manieren schrijven. We zijn gek op 1 schrijfwijze van onze meisjesnaam, maar die wordt hier echt helemaal afgekraakt.. Dus ik twijfel een beetje. Maar gelukkig is mijn man standvastig. Jongensnaam op onze manier geschreven heeft een extra letter, er zijn er niet veel die dat mooi vinden, juist lelijk en zinloos. Maar daar ben IK standvastig in! Ik zal nooit een poll o.i.d. plaatsen, ik ben heel snel onzeker.