Invoerrechten

Discussie in 'De lounge' gestart door Partyrocker, 31 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik koop heel vaak dingen vanuit Japan, en daar moet ik ook 21% + 13,00 of 17,50 (ligt aan de verzendmethode) over betalen als het boven de 22 euro zit. Normaal moest ik altijd aan de deur betalen, afgelopen december voor het eerst een brief gehad die een maand later kwam. Nu laat ik er altijd een lagere waarde op zetten.. (Niet netjes I know, de 21% vind ik ook niet erg, maar die extra verzendkosten van PostNL wel. Ik heb al verzendkosten betaald en vind het belachelijk dat nog eens te moeten doen voor 'service', die bestaat uit m'n pakketje drie weken lang bij de douane laten rotten. -_-)

2. Trisha1981

Trisha1981 Bekend lid

27 feb 2009
    841
    1
    0
    Eindhoven
  3. Trisha1981

Trisha1981 Bekend lid

27 feb 2009
    841
    1
    0
    Eindhoven
    als de douane iets wik onderzoeken, hebben koeriersbedrijven daar weinig invloed op. En als er gedacht wordt dat jij te weinig op jouw invoice hebt gezet kan het idd o langer duwen omdat de bedrijven fraude moeten uitsluiten

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Ik zou even checken of je die al niet betaald hebt aan lightinthebox
    want ik zat erover te denken om daar een jurk te bestellen en toen ik bij de laatste stap bij het afrekenen naar het totaalbedrag keek stond daar al een bedrag gereserveerd voor invoerrechten en daar stond dan weer bij dat dit verassingen achteraf zou voorkomen!

5. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    Hoi , ik heb bij FedEx gewerkt en dat je nu pas een rekening krijgt dat klopt.
    Om de transittijden te verkorten mogen de zendingen gewoon afgeleverd worden en komt er achteraf een rekening. Deze wordt opgemaakt aan de hand van de invoice die het versturende bedrijf erbij heeft gedaan.
    Helaas ontkom je niet aan de kosten .

Deel Deze Pagina