Hallo, Ik 2 vragen; 1.Ik ga binnenkort weer werken en ben vast begonnen met het aanleggen van een kleine voorraad. Daartoe heb ik de potjes van Avent gekocht. Vanavond na de laatste voeding heb ik nog 80ml kunnen kolven. Een half potje dus, deze heb ik nu in de vriezer gedaan. Als ik morgen weer 80ml zou kolven kan ik die dan aan dat ingevroren potje toevoegen? Ik ben benieuwd! 2. Ik voedt op verzoek, ongeveer om de 3 uur komt mijn zoontje, soms sneller, bijna nooit langer, soms een paar slokjes troost tussendoor. Vanaf volgende week gaat hij 2 dagen naar een gastgezin. Ik wil proberen voor 3 voedingen mee te geven. Maar hoeveel ML dat vind ik zo lastig. Met het oefenen dronk hij meestal 130ml, maar ik had laatst 180 mee gegeven aan oma en dat ging opeens ook gemakkelijk op. Met kolven merk ik dat ik heel verschillende productie heb, soms schiet ik echt toe en heb ik zo een flesje vol. Andere keren moet ik er echt voor werken. Ik kan dus niet echt afgaan op de hoeveelheid die ik kolf... Tot slot, ik krijg een rotgevoel bij het idee dat zoonlief niet echt op verzoek kan drinken tijdens de ontvangdagen. Hij zal dan meer op de klok gaan en moet wachten tot het opgewarmd is, ook de troostslokjes zitten er dan niet in. Is daar nog iets geruststellend over te zeggen? Alvast bedankt! Groetjes Moniek
Morgen gaat hij voor het eerst naar de opvang. Ik heb mij suf gekolfd om een beetje voorraad aan te leggen. (Blijkbaar is mijn productie nu goed op mijn zoontje afgestemd en drinkt hij mijn borsten goed leeg) Ik geef 3 x 180 mee en hoop dat het genoeg is. Vandaag bij oma maakte hij dat niet helemaal op. Kolven met volle borsten maakte ik vandaag ook 180 aan. Dus het zou ongeveer goed moeten zijn. Mochten jullie nog tijd hebben, ik zou nog graag een reactie ontvangen of ik het goed doe zo! Groetjes Moniek