baby huilt tijdens borstvoeding

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door petra2278, 27 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petra2278

petra2278 Fanatiek lid

11 sep 2009
    1.018
    0
    0
    hoi hoi,
    mijn baby van 1 maand oud huilt al zo'n 2 a 3 weken tijdens de voeding.
    de ene voeding wel, de andere voeding niet.

het begint direct al, huilen, loslaten, weer willen happen, scheetjes laten en soms ook n poepbroek maken.
    het huilen en loslaten zou door spruw of snelle toeschietreflex kunnen komen (denk ik) maar die scheetjes en poepbroeken maken doet mij denken aan dat mijn baby direct krampen heeft bij het drinken.

kan ik hier iets aan doen?
    ik word er erg onzeker van en wil t liefst stoppen met BV maar ben bang dat dat ook niets oplost....ik wil volhouden maar wil ook een tevreden baby.

de baby kan nl ook niet zo heel goed slapen, of in slaap komen. We moeten haar hier echt bij helpen. Vanochtend sliep ze heerlijk bij me, wel 30 min, dus ik leg haar weg en ja hoor, met 10 min wakker...en dan ook huilen en krijssen.
    ik zag haar ook weer zoeken en met tongetje smakken, dus dacht ik aan honger; weer aangelegd (zat 2 u tussen voeding) maar nee hoor, ze bleef krijssen en huilen (tijdens en na de voeding).

ze wil helaas ook geen speentje meer....nog tips om haar die wel te laten accepteren?

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    #2 Mirjam, 28 aug 2012
    Laatst bewerkt: 28 aug 2012

Deel Deze Pagina