goh ik hem misschien een hele gekke vraag maar misschien is heir wel iemand die het weet... maar zou je zelf gemaakte donuts kunnen invriezen?
Denk t wel, anders gewoon 1 proberen en morgen ff kijken of t gelukt is (of ze nog lekker zijn na t ontdooien)
ik werk bij mac donalds en daar zijn de donuts ook ingevroren dus ik denk wel dat het ook met eigengemaakte donuts kan
ja maar dat zijn er die natuurlijk behandeld zijn met vanalles en nog wat... maar we gaan het eens proberen... denk dat ik er vand e weet gewoon ga maken en dan in de vriezer gooi en dan een paar dagen erna eruit haal... ben benieuwd of dat gaat hihi
Je kunt ze vast wel invriezen en als je ze dan ontdooit gewoon ff in de magnetron smaken ze weer heerlijk.
vast wel, ik gooi echt alles in de vriezer (onder andere omdat ik het nooit over mijn hart kan verkrijgen om goed eten weg te gooien ) en er is echt nog nooit iets vreemd uitgekomen!
wel goed verpakken! Ik heb ook wel eens iets ingevroren wat ik heb gebakken, maar niet genoeg verpakt waardoor er een beetje een vlezig smaakje aan zat
Hahaha dan doen wij het verkeerd zeker. Bij ons gaan ze bevroren in de verpakking. Zo hebben ze mij dat geleerd. Zal donderdag als ik werken moet op de verpakking kijken