Lieve allemaal, wie kan me een beetje steunen? Ik heb 25/12 een punctie gehad; 28/12 een terugplaatsing gehad van 2 prachtige emmies. Laatste Pregnyl was vrijdag 3/1 in de avond. Nu heb ik sinds zaterdag buikpijn. Menstruatiepijn. Vandaag continue. Reageert op paracetamol. Zaterdag was het acuut. De kramp/steek in m'n baarmoeder (denk ik) was zó pijnlijk dat ik niet meer rechtop kon lopen. Ik werd echt naar van de pijn. Ik was shoppen voor schoenen en zelfs dat heb ik afgebroken. Zonder dollen het deed echt zeer. Gister in mn linker onderbuik/lies een erge steek die me dubbel deed klappen. Mijn vraag is nu, wellicht tegen beter weten in, wie herkent dit en was toch zwanger? Wie heeft ook menstruatiepijn gehad dagen voor de testdag en bleek toch zwanger? Duimen jullie nog even mee?
Ik.. Maar dan met een iui poging. Ik heb toen maandag 24 december de iui gehad (was in 2007) Zondag 30 december werd ik 'smorgens wakker met hele erg buikpijn, echte ongikramp. Toen zei mijn man al dat ik zwanger zou zijn. Op zaterdag (2 dagen voor nod) kreeg ik zo'n buikpijn, klapte dicht van de buikpijn. Ik dacht zelf dat het over zou zijn maar niet was minder waar, 2 dagen na nod durfde ik eindelijk te testen en ik was zwanger. Ik moet er wel bij zeggen dat ik verder niks gebruikte. Maar na de icsi heb ik ook wel buikpijn gehad maar dat was meer dat de ongi eraan kwam en werd tegengehouden door de utro. Mijn duimen draaien voor je. Succes!
Ehh nee, ik bel ook niet zo snel naar het ziekenhuis. Vorige week wel contact gehad omdat ik toen nog pijn had na punctie en een opgezette buik. Dat gaat nu wel beter. Ze zeggen wel altijd bij twijfel of zorgen bellen; maar ja dat doe ik dus niet snel.
Als ik me niet vergis krijg je altijd de instructie op contact op te nemen bij heftige buikpijn namelijk. Staat misschien in je folder?
Ik heb zelf geen buikpijn gehad maar ik ook zou toch even contact opnemen. Dat werd mij op het hart gedrukt ivm een eventuele overstimulatie. Ik hoop voor je dat je zwanger bent en dat je een prachtige zwangerschap mag beleven!
Dank jullie wel voor jullie reacties! Ik heb toch maar het ziekenhuis gebeld. Ik kreeg ook vanmiddag weer een aanval (fijn op werk...). De vpk van de ivf kliniek vertelde dat het mn eierstokken zijn die nog aan het protesteren zijn; ronddraaien, bewegen, kortom irriteren. Dat geeft die pijn en treedt juist aanvalsgewijs. Paracetamol en rust is de remedie. En contact opnemen bij koorts, gewichtstoename (dat wist ik al). Niet eigenwijs doen dus en gewoon bij twijfel bellen, zoals ze altijd zeggen!! Er is een hoop gebeurd en baarmoeder, eierstokken en darmen zijn daardoor nog van slag en dat doet dus zeer. Ik hoop heel er dat er nog steeds een hoop gaande is in mn baarmoeder, dat er nu toch wel minimaal 1 emmie is blijven plakken. Ik ben heel erg toe aan succesverhalen om me even op te peppen om het vol te houden tot zaterdag (=testdag). Thanks!
Ik duim. Verder; die reactie heb ik vaak gehad op pregnyl (dus een paar dagen na pregnyl). Hoeft niks ergs te zijn.
Ik had ook veel buikpijn, zowel van mijn eierstokken, zelf naar de EHBO geweest s nachts omdat ik bang was dat hij was gedraaid, zo'n zeer deed het. Maar ik had ook echt veel ongi krampen. Zowel voor mijn NOD als toen ik net zwanger was. De eerste week echt niet kunnen werken van de pijn die in aanvallen kwam. Ik hoop voor je op dezelfde uitslag als bij mij!!! Late overstimulatie is vaK een goed teken! Ik duim voor je!
Dank voor het duimen dames. Buikpijn bleek toch goed nieuws Gister getest: negatief, maar ergens wist ik dat het niet klopte... Niet ongi geworden. Vanmorgen met andere test (kv 2v5) én échte ochtendurine. Hij is licht, maar zeker aanwezig: de lang verwachte 2e streep! 24/1 eerste echo!!! Wij zijn zooooo blij. Tis nog beetje onwerkelijk!! Zo dat wilde ik ff kwijt.
Gefeliciteerd!! Ik had ook ongeveer een week na terugplaatsing erg last van mn buik en liezen. bij mij duurde dat 2 dagen. En een week later ook een positieve test. Geniet van je zwangerschap!
Juudje, wat een fantastisch nieuws. Geeft mij ook weer hoop dat het na zoveel eerdere terugplaatsingen toch nog een keer kan lukken. Morgen mijn 6e tp.
Thanks! Gisteravond idd weer buikpijn. Zakte gelukkig wel weer af. Maar toch gelijk naar de wc gerend om te checken voor bloed... Verder niet echt pijn gehad overdag. Vanmorgen wéér getest: streep was duidelijker dan gister. Buikpijn is niet leuk, maar het troost me dat jouw zwangerschap ook nog steeds goed gaat. Ben gewoon erg angstig na al die jaren..