Ik ben vrij kort en gezet van mezelf en kreeg bij mijn eerste 2 dus als aardig snel een buikje. Zat ruim voor het 2e trimester al in de positie kleding. nu moet ik ernstig nodig nieuwe kleding en vroeg ik me ineens af of het bij een 3e nou nóg sneller gaat, of te vergelijken met de 2e? wat is jullie ervaring ?
Hier zit er 8 jaar tussen de zwangerschappen, maar ik kan niet zeggen dat het deze keer sneller gaat dan de eerste of tweede. Beetje vergelijkbaar.
Hier nu de vierde op komst en dit keer was het met vijf weken al een bolle niet meer te verbergen buik. Iedere opvolgende zwangerschap geeft eerder een buik
Ja, absoluut. Het was alsof mijn buik ontplofte . Bij de derde zat mijn broek al (te) strak toen 1 dag overtijd was en met 5 weken kreeg ik hem echt niet meer dicht... Ik heb toen op zolder mijn positiekleding uitgegraven en oh, wat een verademing was dat... Uiteindelijk is buik op het einde iets kleiner gebleven dan bij tweede (kleinere baby en minder aangekomen).
Hier ook niet. Wel wat eerder darmen maar dat zakte weer weg met 10 weken en daarna pas beetje zichtbaar met 20 weken.