invulling van een leven (nog) zonder kinderen?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door nana1980, 29 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @marnat jij kent dus ook al zo iemand! Echt heel erg! :(
    Wie is jannes? Die jullie er doorheen sleept?'familie?'fijn dat jullie zelf goede methodes bedenken! Echt knap, chapeau! Ik zou echt niet zo positief als jij kunnen zijn, al wordt het misschien wel rustiger als ik heel de mmm kan afsluiten!

@katja lijkt netmof wij over dezelfde persoon praten hihi
    Mijn tante heeft dat dus ook! Toen iedereen rond haar heen volwassen kinderen had vond ze het niet meer erg! Maar nu al die kinderen idd kinderen krijgen en al haar broers en zussen idd opa/oma worden is dat weer opnieuw een klap! Brrrr ik kan me dat zooooo ontzettend goed indenken! Echt bij de gedachte breekt mijn hart!
    Wat ontzettend erg! Heb je eindelijk na zon lang traject je beginseltoestemming,'wordt het ook zo weer van je af genomen! Pfff moeilijk hoor! Gelukkig dat je nu met je partner bent en hopelijk geen adoptie nodig hebt! En zo wel kunnen jullie daar iig samen voor gaan :)

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Katja@ Je hebt nog een kans?? zo lang die er is probeer niet te denken aan hoe als ,,,, ga ik het net zo doen als marnat. Laat het zo ie zo gaan zo als het gaat .

Bbii@ Jannes is een zanger uit drenthe

3. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Voordat we eindelijk na 12 jaar ouders mochten worden van onze oudste adoptie zoon uit China had ik mezelf al erbij neergelegd dat we samen zouden blijven. Ik heb mijn paarden en mijn honden en die hebben veel zorg en aandacht nodig.
    Mijn man heeft doorgezet.

Vandaar dat we nu toch na onze oudste ook nog een bio kindje hebben mogen krijgen via iui d, en nu voor een derde wondertje gaan.

Denk dat je iets moet vinden waarbij jij je gelukkig voelt. Een hobby. Maar wel eentje die uit je hart komt, anders zal je er geen voldoening van krijgen.

Hoop dat deze vraag straks overbodig is en er toch een wondertje voor jullie mag gebeuren! Ik duim ervoor!

4. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Katja het is nu weer mogelijk om als alleenstaande vrouw uit China te adopteren. Dat werd het volgens mij in 2011 weer, net nadat wij ons zoontje opgehaald hadden. Stond overal bij de VGs op de site. Heb je je BT nog?

5. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Ja maar ik ben nu getrouwd en dus moeten ik samen met man weer van square one beginnen.

6. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Opnieuw het adoptietraject ingaan zie ik ook niet meer zitten. Ik ben daar vier jaar zo intensief mee bezig geweest. Ik hield een blog bij. Ging naar dagen waren adoptiekindjes uit China bijéénkwamen, ik ben zelfs naar China op vakantie om meer van de cultuur te ontdekken zodat ik dat 'mijn kindje' mee kon geven. Die teleurstelling is zo groot geweest toen het allemaal niet doorging... ik durf dat niet meer aan. Ik zou nu eerder voor pleegzorg gaan.

Deel Deze Pagina