Mijn jongste heeft een Yumbox met 6 vakken. Ze is niet zo'n grote eter, dus hierin kan ik al haar eten voor de hele schooldag doen. Mijn oudste heeft altijd een gewone broodtrommel mee met 4 boterhammen en daarnaast nog een bakje met fruit. Ik wil haar echter ook graag wat meer variatie geven en zoek een bentobox voor naast haar broodtrommel. Ik wilde de Yumbox met 4 vakken doen, maar ze vindt de Yumbox niet leuk en ook wel erg groot. Al weet ik niet zeker of die met 4 vakken ook zo groot is als de 6vaks. Welke bentobox vinden jullie handig en niet ál te groot?
Ik lees mee. Zoon heeft nu een gewone mepal trommel met die witte inzet. Er naast gaat het brood en in dat witte gedeelte gaan soepstengels en in een ander bakje een puntkaasje. Of brood in de witte vakjes en los en if in mini trommeltjes de komkommerschijfjes, rijstwafel of wat ik dan heb. Hij neemt hier nooit alleen brood mee.
Mijn kleuters hebben allebei een Yumbox panino, erg blij mee Alleen voor de lunch, trouwens, voor het 10-uurtje hebben ze andere bakjes.