inw. echo 5 dagen voor NOD

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door cyntje78, 11 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Hallo allemaal!

Nu heb ik echt een heule, heule domme vraag :D

A.s. zaterdag is mijn NOD, nog 5 dagen dus... Vandaag heb ik een inwendige echo bij de gyn gehad. Alles zag er netjes uit volgens de gyn...

Maar toch heb ik een vraag, misschien wel een hele domme, maar ik vraag het lekker toch...

STEL, stel dat ik nu zwanger ben kunnen ze dat al zien met een inwendige echo? Ik heb iig wel mijn bm, bmslijmvlies en mijn eierstokken gezien :)

Groetjes cyntje78

2. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    nee, volgends mij nog niet.Miss hooguit dat je wat dikker bmslijmvlies hebt.Toen ik net iets van 5 weken was,zag je alleen de vruchtzak (zie album).

3. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Kan idd niet, helaas... eventueel idd wel wat dikker slijm te zien dacht is, maar zelfs voor een vruchtzakje is het dacht ik nog te vroeg.

Succes met wachten!!

4. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Pfffff ik merk écht dat de laatste dagen voor NOD zijn aangebroken :( Het ging zo goed! Ik was zo kalm en rustig. Echt zoiets van "het komt vanzelf een keer!" Maar nu ben ik weer down, stil en kan weinig hebben....

Het enige wat er dus wéér op zit is wachten....

Liefs cyntje78

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Nee, dat kun je nog niet zien. Pas met 5 weken zie je een vruchtzakje. Met 4 weken kun je een verdikt slijmvlies zien, als je zwanger bent. Maar ook daar ben je te vroeg voor.

6. butt3rfly

butt3rfly Actief lid

8 mrt 2008
    434
    0
    0
    omgeving Gouda
    Ik heb 2 dagen voor m'n nod een inwendige echo gehad om te kijken of mijn baarmoederslijm dik genoeg was voor eventuele innesteling. 3 dagen later testte ik positief, maar op de echo was echt niks te zien. Dus helaas zal je nog even geduld moeten hebben ;)

7. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    Hoi,

Ze kunnen dat indd nog niet zien. Wel dat er verdikt baarmoederslijm is en soms zeggen ze nog ik denk dat ik een mogelijk ringetje zie wat het vruchtzakje kan zijn.......dus daar heb je niet veel aan. Maar als ze niet kijken voor een zwangerschap zien ze dus verder niets bijzonders :(

Deel Deze Pagina