Gelukkig dat je een zachtaardige gyn hebt. Vrouwen voelen dat sowieso beter aan! Ook heel fijn dat je er geen problemen mee hebt! Ik heb een mannelijke gyn en was blij dat de echo met 11 weken uitwendig goed genoeg was haha. Moet er persoonlijk niet aan denken (ook vanwege mijn geloof, maar ook gewoon niet), vooral niet als een man het doet!! Ik bedoelde het ook niet verkeerd he, ik bedoelde alleen dat je meestal met 12 weken uitwendig de kleine goed genoeg in beeld krijgt, en inwendig dan dus eigenlijk niet nodig is! Bij de termijnecho zeiden ze wel van te voren: we proberen eerst uitwendig, lukt dat niet goed genoeg, dan inwendig. Gelukkig was t niet nodig! Groetjes
Hoi allemaal! Vorige week maandag werd mijn idee bevestigd dat een inwendige echografie een mooier ("scherper") beeld geeft van je baby'tje... Na twee inwendige echo's nam de gyne een uitwendige echo en ik was een beetje teleurgesteld dat ik de beentjes/armpjes minder goed kon onderscheiden dan op de laatste inwendige echo van ruim een maand tevoren. Desalniettemin was alles nog steeds dik in orde met de kleine en kon het nog geen seconde stil blijven zitten